HELP zoek conny sluysmans

  • pepita

    wie kan mij helpen,ik ben al lang op zoek naar boeken van conny sluysmans,zij is mijn peettante en is overleden ongeveer 15 jaar geleden ze heeft 13 boeken geschreven waaronder het boek pepita hier ben ik naar vernoemd.ook schreef ze o.a.vrouwenpoezie en het engeltje dat maar een vleugeltje had,als iemand ook maar iets weet mail me dan ik ben al lang op zoek

    pepita

  • Christine Sluysmans

    dag pepita, ik vond net je bericht op internet: het staat er al 7 jaar op zag ik, maar ik hoop dat ik je nog kan bereiken met deze mail!

    ik ben de dochter van Conny, inderdaad is ze begin 1987 overleden. Dan moet jij de dochter van Ans zijn! Haar archief heb ik inmiddels ondergebracht bij het Persmuseum / Instituut voor Sociale Geschiedenis in Amsterdam. Maar ik heb hier nog 2 dozen met haar boeken en ik kan zeker een selectie voor je maken. Mijn emailadres heb je hierboven. Ik woon trouwens in Amsterdam. Als ik me goed herinner woonden jullie in Zeeland, maar misschien ben je verhuisd.

    hartelijke groet,

    Christine Sluysmans

  • tigger3352@hotmail.com

    Hoi Christine,

    Ik zie nu je berichtje pas. Ik krijg geen mail adres van je in beeld dus ik hoop je zo te bereiken.

    Ik ben idd de jongste dochter van ans en zij wonen nog steeds in zeeland. Ik ben verhuisd naar zeeuws vlaanderen. Ik vind het geweldig om een berichtje van je te krijgen en ik denk dat mijn moeder het ook erg bijzonder zal vinden.

    Ik heb inmiddels het boek Pepita gevonden en dit is het meest bijzondere stuk in mijn boekenkast. ik geef je hierbij mijn mailadres dat is : tigger3352@hotmail.com

    Ik hoop een berichtje terug te krijgen.

    groeten pepita

  • Conny van de Laak

    Hoi Christine,

    Zit ik hier te snuffelen op internet(foto zoeken van jouw moeder, om aan mijn dochters mijn peettante te laten zien…. zie ik zowel de oproep van mijn zus Pepita, alsook jouw antwoord! Een kleine wereld, dat internet.

    Ik denk dat er een persoonsbescherming op de foto's van jouw moeder zitten, want ik kan er niet 1 van vinden, klopt dat? Ze is nog vaak besproken, en de boeken worden nog regelmatig tevoorschijn gepakt om te lezen.

    Heb jij misschien nog een fotootje dat je kunt mailen?

    Ik heb inmiddels 2 dochters van 16 jaar en woon in Steenbergen NB.

    Jouw emailadres is trouwens niet zichtbaar te maken op deze site.

    Ik hoop dat dit berichtje bij je binnenkomt.

    Groetjes,

    Conny

  • Christine Sluysmans

    Dag Conny en Pepita, inderdaad een miniwereld. ik mail jou en Pepita hierbij mijn emailadres: csluysmans@upcmail.nl , dan kunnen we directer corresponderen dan via deze site. ik zag jouw bericht nu per toeval omdat ik Pepita's berichtje wilde beantwoorden. Jouw emailadres is overigens ook niet zichtbaar. wil je me dat nog mailen?

    er zit geen copyright op alle foto's van mijn moeder, maar inderdaad: ze blijken niet op internet te staan. Haar archief is wel ondergebracht door mij bij het Persmuseum. Ik zal binnenkort een paar foto's per mail aan jullie sturen. En ik heb nog een paar dozen met dubbele boeken, mochten jullie nog iets missen: dan hoor ik het wel. Veel lieve groeten ook voor je moeder,

    Christine Sluysmans

  • Christine Sluysmans

    dag pepita en conny, heb te snel getypt: het is c.sluysmans@upcmail.nl of naar mijn werkmail csluysmans@cultuur-ondernemen.nl, dag, christine