Ben een nederlandse dame met surinaams/hindustaanse achtergrond. Heb veel geluk en verdriet gekend. Vanuit religie (islam) cultuur( hindustaans) en affiniteit (arabisch)
een hele mengelmoes maar heb een lange relatie met een voorzitter van een grote moskee in nederland. Daarnaast is mijn vader bij een auto ongeluk met een vrachtwagen om het leven gekomen, een kleine 2 jaar geleden. De held in mijn leven.
Ik ben geboren in een klein oerhollands dorpje in het noorden van nederland en ben hier ook opgegroeid met hollandse normen en waarden.
met de tijd ben ik mij ook gaan verdiepen in het geloof nadat ik foute vrienden heb gekend en een voormalig huwelijk met een non moslim heb gehad.
ik ben in de afgelopen 2 jaar ontzettend vernederd en beledigd door mijn gemeenschap en uiteindelijk zelfs verstoten door de familie om mijn keuze om een 25 jaar oudere man te nemen wiens dochters ouder zijn dan ik.
Kortom genoeg om over te vertellen en dan vooral over de amateuristische gedrag en de ohw enorme drama er omheen.
dan wel te verstaan dat ik heel nuchter en volgens discipline ben opgegroeid als Hollandse…
tragedie, roman, intriges, bedrog, verraad en geen geluk.
Wie wil mijn volledige verhaal schrijven?
Groet,
Sarah