Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een eVisa voor Saoedi-Arabië aan te vragen en ik vroeg me af of er iemand hier recent door het proces is gegaan. Ik heb gehoord dat de aanvraag relatief eenvoudig is, maar ik zou graag wat tips uit eerste hand willen krijgen.

Voor degenen die al een aanvraag hebben ingediend, hoe gemakkelijk was het om het proces te voltooien? Heb je problemen of vertragingen ondervonden? Moest je specifieke documenten of informatie voorbereiden?

Ook ben ik nieuwsgierig naar de tijdlijn. Hoe lang duurde het voordat je eVisa werd goedgekeurd na indiening? Waren er handige tips of trucs die je hebben geholpen om het proces te versnellen?

Als je een frequente reiziger naar Saoedi-Arabië bent, zou ik graag je ervaring willen horen. Bijvoorbeeld, zijn er belangrijke do's en don'ts bij het aanvragen van een eVisa?https://ksatravels.pk/

Je input zal niet alleen voor mij maar ook voor iedereen die van plan is om binnenkort naar Saoedi-Arabië te reizen, erg nuttig zijn. Laten we deze gids samenstellen!

Ik kijk uit naar je inzichten!