zuster britta serie

  • karin

    Ik ben al heel lang op zoek naar ontbrekende delen van de serie Zuster Britta van Hans de Groot-Cante. Uitgegeven door uitgeverij Kluitman. Op de site van Kluitman wordt aangegeven dat hun deze boeken niet meer leveren. Wie weet waar ik verder kan zoeken of wie heeft deze serie in bezit en wil hem tegen vergoeding kwijt?????

    Groetjes, Karin.

  • Jolanda

    Hallo Karin,

    Ik kwam je advertentie tegen en ik weet niet of je al de ontbrekende boekjes hebt gevonden.

    Ik heb de complete serie van Zuster Britta en je mag deze kopen voor 15 euro.

    De boekjes wil ik eigenlijk niet los verkopen.

    Wij wonen in Alkmaar, maar ik wil ze ook naar je opsturen. Er komen dan 5,45 euro verzendkosten bij.

    Ik hoop dat ik je er blij mee kan maken.

    Groetjes,

    Jolanda

  • jikke van der boon

    Hallo,

    Toevallig las ik dit bericht op google. Is dat de voltallige serie van zuster Britta. Hebt u ook een lijst welke boekjes er allemaal zijn?

    gr. jikke van der boon

  • Annika

    Als ze nog niet vergeven zijn, ben ik wel geinteresseerd.

  • Annelies

    Hoi Jikke,

    Heb je inmiddels al een komplete lijst kunnen bemachtigen van alle delen uit de Zuster Britta-serie?

    Hoe langer ik zoek, hoe meer “vreemde” titels ik tegenkom. Ik dacht nl. dat ik de hele serie had, op vier na, maar nu heb ik nog 6 andere titels gevonden wat zou betekenen dat de serie inmiddels uit 27 delen bestaat.

    Hoor graag een reaktie van je.

    Groetjes, Annelies.

  • Yvonne - Boekenhoekje.nl

    Wie ze nog zoekt, we hebben nog heel veel delen van zuster Britta voor € 1,75 per deel.

    Kijk even bij Boekenhoekje en zoek op Britta of stuur een mailtje met de door jou gezochte delen dan kijken we samen.

    max 3 als brievenbuspost, meer als voordelig DHL pakket

    Ik hoor het wel.

    stuur maar een mailtje

  • elles

    graag wil ik alle delen die u heeft plus de kosten om het optesturen

  • monique

    Goedendag,

    Ik heb 4 boeken van zuster Britta te koop.

    Ze zijn ongeveer 35 jaar oud maar in goede staat

    ik vraag € 8,- voor alle vier excl. verzendkosten.

    de titels zijn :

    Spiegelbeeld van Liefde

    Liefde brengt licht

    Een verlangen bloeit op

    Grote kinderen, grote zorgen

    groet, Monique

  • kiki

    ook ik zoek nog wat ontbrekende delen van deze serie ,mijn laatste boekje is ;een verassend besluit maar volgens mij moeten er nog meer zijn,hoop dat je me kunt helpen.

    Hartelijke groet Kiki

  • kiki

    Ik zit met hetzelfde probleem,heb geen idee uit hoeveel delen de serie bestaat,heb er inmiddels 21 maar zo te lezen zijn het er veel meer,hoop dat je me kunt helpen!

    Hartelijke groet Kik