mein kamp en hitlers ronde tafelgesprekken(nl vers

  • bianca

    Ik ben op zoek naar “mein kampf” van A. Hitler (zowel het eerste als tweede deel uit 1925 en 1926.

  • bianca

    >

    > Ik ben op zoek naar “mein kampf” van A. Hitler (zowel het

    > eerste als tweede deel uit 1925 en 1926. Tevens zoek ik Hiltlers tafelgesprekken (isbn 9026945736 of 9062134947).

  • Jeroen

    Ik snap de vraag niet helemaal aangezien het in Nederland verboden is Mein Kampf te bezitten. Lezen kan wel maar alleen in de bibliotheek.

  • bianca

    Het is niet verboden dit boek in je bezit te hebben.

  • bianca

    Dit is jou uitspraak en niet de mijne. Ik sta daar dan ook niet achter. Dit boek geeft aan hoe het NOOIT meer moet. Wat voor kronkel deze man in zijn bovenkamer heeft gehad om zo iets walgelijks te doen. Ik had gehoopt dat de mens wat geleerd had van de stomiteiten.

  • bianca

    Dit is jou uitspraak en niet de mijne. Ik sta daar dan ook niet achter. Dit boek geeft aan hoe het NOOIT meer moet. Wat voor kronkel deze man in zijn bovenkamer heeft gehad om zo iets walgelijks te doen. Ik had gehoopt dat de mens wat geleerd had van deze stomiteiten.

  • Ellen

    heb je het inmiddels gevonden het boek van hitler?

    Zo ja, hoe heb je het in je bezit gekregen?

  • anoniem

    je kunt in de bibliotheek kijken daar heb jehet boek mein kampf ook in het nederlandse versie