Isabel Allende

• Dolphin

Hallo Mensen,

Wellicht een overbodige vraag, maar ik wil het toch graag voor 100% zeker weten. Sinds kort ben ik verslingerd aan de boeken van Isabel Allende, vooral ‘Het huis met de geesten’ vond ik helemaal geweldig.

Toen ik dit vertelde aan mijn familie, hoorde ik van mijn vader dat Isabel Allende de echtgenote is geweest van de vroegere president van Chili, Salvador Allende. Persoonlijk vind mijn vader het dus nogal hypocriet om nu negatief te schrijven over het vroegere regime, terwijl ze er toen niets aan deed. Terwijl ik de boeken hoe dan ook prachtig blijf vinden.

Graag wil ik hier meer over weten, helaas kan ik nergens op het internet hierover iets vinden.

Alvast bedankt voor elke reactie!

Dolphin

• jann

volgens mij is Salvador Allende niet haar echtgenoot maar haar oom ofzo.

• yolande

Kijk op www.isabelallende.com. Klik vervolgens op curiosities.

Dan kom je bij Questions & Answers. Bijna aan het einde van deze rubriek beantwoordt Isabel vragen over haar oom Salvador Allende.

• geitje

Beste Dolphin,

Salvador Allende is de oom van Isabel Allende. Als je wat meer hier over wilt weten zou ik je aanraden het boek “Paula” van haar te lezen. Ik geloof dat hier wel wat informatie instaat. Paula is zoiezo een schitterend boek van haar. Het gaat over haar dochter die overleden is. Echt een aanrader!

Groetjes,

Tanja

• Monique

Paula is een absolute aanrader, maar houd de tissues bij de hand!

En de president was een oom.

Groeten,

Monique