een boekje???

• Janny

Ruim twee jaar geleden kwam er op een erg bijzondere manier een kat in mijn leven. Zijn naam was Joep. Helaas is hij me onlangs ontvallen… maar wat ik met hem heb meegemaakt en van hem heb geleerd, zal me mijn leven lang bijblijven. Zo veel betekende hij voor mij. Ik leerde de dieren, maar ook de mens achter het diere beter kennen…

Vanaf zijn geboorte heb ik zijn leven in verhaalvorm bijgehouden. Ik heb het hem zelf laten vertellen.

Nu hoor ik steeds vaker van mensen die zijn vertelsels kennen (van o.m. kattenclubs- en forums), dat ik er “iets” mee moet doen.

Nu denk ik daar steeds vaker aan. Maar weet niet hoe zoiets aan te pakken en ook niet of ik dat helemaal wel " in huis' heb…

Het liefst laat ik iets van “ zijn” werk lezen aan iemand die er kijk op heeft en me eerlijk zegt of ik er "uberhaupt iets mee kan of moet doen…

hoop op een reactie,

m.vr.gr.

Janny

• mpobooks

Er bestaan script beoordelingsbureaus. Niets is gratis natuurlijk, maar dan krijg je een professioneel oordeel. Om je te orienteren op het uitgeverswereldje, is Handboek Voor Schrijvers een aanrader. Te krijgen bij Stichting Schrijven. Heb ik zelf een maand geleden ook gedaan en ervan geleerd.