boekenclub

• terra

Hallo

Ik lees best veel boeken en het lijkt mij wel leuk om daar met andere mensen daarover te praten. Ik woon in eindhoven en vroeg me af of iemand zo een club weet in deze omgeving.

Als er zoiets niet is zou ik ook wel graag met mensen mailen hierover. Want ik lees meestal van dezelfde schrijvers, maar ben ook wel benieuwd naar anderen.

Alvast bedankt voor je reactie

• gerard

Hoi,

zelf woon ik in Winschoten dus van een boekenclub in Eindhoven weet ik niks. Wel lees ik graag boeken en wil daarover wel mailen met anderen. Ik lees hoofdzakelijk Louis Couperus. Andere auteurs: Frederik van Eeden en Marcellus Emants.

Wie en wat lees jij??

Groetjes

terra schreef:

>

> Hallo

>

> Ik lees best veel boeken en het lijkt mij wel leuk om daar

> met andere mensen daarover te praten. Ik woon in eindhoven en

> vroeg me af of iemand zo een club weet in deze omgeving.

> Als er zoiets niet is zou ik ook wel graag met mensen mailen

> hierover. Want ik lees meestal van dezelfde schrijvers, maar

> ben ook wel benieuwd naar anderen.

> Alvast bedankt voor je reactie

• Angela

Hoi

Ik heb zelf een club/community opgericht over John Grisham, de schrijver van o.a. A time to kill en The pelican brief. Het adres is: http://net.clubs.nl/grisham Hier vind je ook een link naar een club/community die over verschillende schrijvers gaan.

Succes!

Angela

• H. de Hoon

Hallo,

Als je een nieuwe titel zoekt om te bespreken met anderen, zou ik je graag attent willen maken op mijn debuut roman ‘Blauwdruk’, uitgeverij Servo. In de winkel te krijgen maar ook bij mij (even mailen) (€12.48)

Het boek gaat over de vraag of mensen een vrije wil hebben of dat er een soort blauwdruk bestaat die de keuze beperkt. Hopelijk heb je iets aan deze tip.

groetjes,

Henry de Hoon

jmadehoon@hetnet.nl