Gezocht: Boeken van Leni Saris

  • Yvonne

    Hallo Allemaal,

    Gezocht boeken van de schrijfster Leni Saris. Ik zoek zowel de pockets als de gebonden boeken. Laat het weten als je boeken van deze schrijfster hebt kijk ik of ze reeds in mijn bezit zijn en over de prijs worden we het dan wel eens.

    Groetjes

    Yvonne

  • Hans

    Hallo Yvonnne,

    Ik heb een flink aantal boeken van Leni Saris. Pockets en gebonden. Onder andere Witte Raven serie. Je kunt me bellen op nr. 020-6767610(behalve maandag, elke werkdag na 12.00 uur), dan kan ik je zo vertellen welke ik titels heb.

    Groeten,

    Hans Streppel

  • Anke van Kouwen

    Ik ben op zoek naar Tussen eb en vloed en Rumoer rond het schuurtje in gebonden versie. Heb jij die misschien voor mij???

  • irisann

    Hallo Yvonne,

    Zoek je nog steeds Leni Saris boeken? Ik zie dat je het al jaren terug gevraagd hebt, maar ik heb ook nog aardig wat boeken. Ik ben benieuwd naar je mail.

    Groetjes,

    Irisann

  • Pauline GERRITSEN

    Hallo Yvonne,

    Ik heb er veel en de advertentie is oud. Laat even weten welke er nog missen, dan kijk ik. Ik heb gebonden exemplaren en pockets. En Nederlands werkt voor mijn kids niet meer.

    Groetjes,

    Pauline

  • laurens

    Ik zie deze heel oude advertentie. Zoek je nog steeds titels? Laat het dan even weten, zo niet, dan lijkt het mij nu een mooi moment om deze advertentie te verwijderen.

  • laurens

    Mijn reactie had hier gemoeten, sorry.

    Ik zie deze heel oude advertentie. Zoek je nog steeds titels? Laat het dan even weten, zo niet, dan lijkt het mij nu een mooi moment om deze advertentie te verwijderen.

  • Abdiel

    If you don"t mind proceed with this extraordinary work and I anticipate a greater amount of your magnificent blog entries online dealings

  • Abdiel

    Your work is very good and I appreciate you and hopping for some more informative posts online dealings

  • Abdiel

    Thanks for such a great post and the review, I am totally impressed! Keep stuff like this coming. online dealings