Erotische verhalen schrijven

  • Hyrramail

    Daar droom je van

    Het is acht maart en zo om en nabij half een en we hebben een koude winter achter de rug. Maar nu schijnt het voorjaarszonnetje en is het buiten ongeveer twaalf graden.

    Ik rij zomaar wat rond in het buitengebied en hoop iets te zien te krijgen wat je niet elke dag ziet, maar het zal wel weer een droom blijven.

    Ik stop op een stille weg en leun even lekker achterover. De opdracht voor m'n klant zit erop en ik heb niet veel zin om nog wat te doen, dus mijmer ik maar een eind weg.

    In de achteruitkijkspiegel kijkend zie ik in de verte een vrouw aan komen fietsen. En als ze iets dichter bij komt zie ik dat ze met een paar afgrijselijk blote benen en dijen fietst.

    Een aanblik die mijn opperste gevoel voor vrouwelijk schoon direct in beweging zet.

    Ik ben gelijk klaarwakker uit m'n mijmerij en wacht gespannen tot ze dichterbij komt en draai alvast het portierraam naar beneden.

    Als ze nog zo'n slordige twintig meter van me af is kan ik m'n ogen bijna niet geloven.

    Mensen nog aan toe, wat heeft ze d'r rokken hoogop. En ze schijnt zich er niets van aan te trekken dat ze bijna in d'r slip fietst . . . !

    Vlakbij gekomen fietst ze nu heel langzaam, alsof ze juist wil dat ik me aan d'r blote benen en dijen te goed doe.

    Ze fietst nóg langzamer en komt nu wel heel erg dichtbij. Ze houd zich aan het portier vast en kijkt me geamuseerd aan terwijl ze op de fiets blijft zitten met d'r gigantische uitdagerij.

    Mensen mensen, wát een pracht vrouw. Ik heb een fikse paal in m'n broek en heb een gevoel over me alsof ik droom.

    Maar de volslanke werkelijkheid die onbeschaamd met d'r dijen weet te pronken leunt op d'r dooie gemak met haar rechterhand op het portier terwijl ze mij met d'r sterk ontblote dijen

    helemaal gek zit te maken.

    Ik moet een kop hebben als een biet, want plotseling zegt ze vriendelijk lachend: “ volgens mij heb je het een beetje warm en ben je vrij zenuwachtig want je trilt bijna . . .”

    Ik zit haar ook inderdaad helemaal perplex en in de zenuwen als een geile hond verlekkerd aan te gapen alsof ze het tweede wereldwonder is.

    Ze is niet knap en niet lelijk, maar ziet er afgrijselijk goed en lekker uit. Niet overdreven dik maar lekker vol en geproportioneerd, d'r rokken nog steeds hélemaal tot bijna aan d'r heupen. En het word nog eens extra geaccentueerd door haar zwarte openslaande mantel.

    Ze heeft een beetje kort krullend lichtbruin haar en d'r kapsel is simpel en provinciaals te noemen.

    Verder ziet haar gezicht er vrolijk uit en draagt ze een beetje merkwaardige bril met grote glazen. Ze lijkt me niet ouder dan hooguit een jaar of veertig, maar misschien is ze wel jonger.

    Eindelijk komt er wat geluid uit m'n mond en ik zeg haar: “ meid meid, wat zie je er afgrijselijk mooi en goeduit . . . ik ben totaal weg van je . . .”.

    Ze zegt: “nou, dat doet me plezier, dan heb ik tenminste niet voor niets m'n best gedaan ”.

    Ik kijk haar nu ongelooflijk aan en zeg: “maak je me nou wat wijs of meen je dat ? ”.

    Ze zegt: “jazeker meen ik dat, want ik ben best in de stemming voor iets bijzonders . . .”.

    Ik zeg: “lieve beste meid, je brengt me kompleet van m'n stuk, ik zou je het liefst stevig willen knuffelen en nog heel wat fijne dingen meer met je doen, maar misschien verklaar je me nu wel voor gek . . .”.

    Ze kijkt nu zeer geamuseerd naar d'r eigen ontblote dijen en zegt met een gespeeld geheimzinnige stem: “wel wel vreemdeling, misschien wil ik dat ook wel, want ik wéét wat je nu het liefst zou willen . . .”.

    En heel langzaam en treiterachtig streelt met een enkele beweging over d'r ontblote dijen terwijl ze me verlijdelijk aankijkt.

    Ik heb het bijna niet meer en zeg: “nou meid kom, ik zet je fiets achter in m'n auto en dan rijden we langzaam naar een mooie beschutte plek waar niemend ons kan zien . . .”

    Dat ik bijna dronken ben van opwinding kan me niet schelen, maar hiervan wil ik toch niets meer missen.

    Met een lachend en zeer zelfverzekerd gezicht geeft ze me haar fiets en slentert op d'r dooie gemak naar de andere kant van m'n auto.

    Aangezien m'n auto een redelijk uit de kluiten gewassen stationwagen is, past haar fiets er ruimschoots in en kan de klep zelfs dicht.

    Als ik weer instap zit ze me nog steeds heel zelfverzekerd en geamuseerd aan te kijken met haar lachende gezicht. En d'r rokken zitten nog steeds bijna tot aan haar heupen, ik kan zelfs duidelijk haar witte slip zien, en daar moet een gigantische vagina achter zitten.

    Nog even en ik ga finaal door het lint . . .

    Langzaam rij ik weg, en dan zegt ze: “ rij maar gewoon door, ik zal wel zeggen waar je rechts of links moet afslaan, want ik ken de weg hier op m'n duimpje. Ik ben een gewone boerenvrouw die helpt met het vee en zorgt voor het huishouden. Maar vandaag heb ik helemaal voor mezelf en wil alleen maar heerlijk genieten van een heleboel dingen die jij straks met me gaat doen . . .”.

    Ik heb nog steeds het idee of ik droom. Deze wonderbaarlijk lekker uitziende vrouw gaat mij nu even zélf vertellen hoe ze aanstonds van mij denkt te genieten . . . Dat is het zaligste wonder dat ik ooit heb mogen beleven.

    Ik ben gek met m'n eigen vrouw, maar dit slaat álles . . . ! En ik ben zó door het dolle heen dat ik dit absoluut niet wil missen.

    Onder het rijden stuurt ze langzaam m'n hand naar die plaatsen waar ze gestreeld wil worden, en ze zegt: “voel eens hoe zacht of m'n dijen zijn, vooral de binnenkant . . .”.

    Haar dijen zijn inderdaad zacht, zacht, geil en griezelig veelbelovend. Ik denk nog steeds dat ik droom, want dit komt nagenoeg nooit voor, bij niemand.

    Rustig en zelfverzekerd zegt ze waar ik heen moet. Het lijkt wel of alles steeds eenzamer en stiller word. En dan komen we bij een uitzonderlijk stille plek waar we nagenoeg door niets en niemand gezien kunnen worden.

    En terwijl ik de auto stil zet zegt ze : “hier hoort en ziet niemand ons, want dit is een plek die ik alleen ken ”.

    Ik kijk haar bijna over m'n toeren aan en ze zegt: "kom, bedaar wat en geniet rustig van mij.

    Laten we zo veel mogelijk samenwerken om samen het ongelooflijke te bereiken . . . kijk goed, dan kleed ik mij langzaam uit, en doe jij dan hetzelfde . . .".

    Automatisch begin ik me van wat kleding te ontdoen totdat ik helemaal naakt met een enorme stijve haar verukkelijk lekkere lijf zit te bewonderen. Haar vagina is helemaal kaal, geen haartje of donsje te bekennen, en het is groot, vol en heerlijk zacht. Zo'n mooie grote heb ik van m'n leven nog niet gezien. . .

    En die volle borsten van haar . . . mooi en prachtig gevormd. Daar moet je wel aan voelen en kneden . . .

    Ik kan niet meer van haar lichaam afblijven, alles is even mooi en geweldig, een lichaam zo als je nog nooit hebt gezien. En 't is net of ze steeds mooier word.

    Ze heeft de ogen dicht en geniet met volle teugen van m'n geilig gestreel. Ik zeg: “oh meid, wat heb je een zalig e mooie kut . . .”.

    Ze zegt zachtjes: “nee ik heb geen kut. Koeien hebben een kut, maar ik heb een vagina . . .”.

    Ze heeft gelijk, want tegen zoiets moois en geweldigs zeg je geen kut, maar vagina.

    Op het moment dat ze m'n enorme knoepert beetpakt gaat er een allesverzaligend gevoel door me heen, want ze pakt hem met een soort gevoel beet dat me nog nooit is overkomen.

    Terwijl ze hem zachtjes massert zegt ze: “kom tussen m'n dijen en kus m'n vagina. Doe alles wat je wilt maar ga m'n vagina eerst kussen . . . ”.

    En terwijl ik op m'n knieën tussen haar prachtige dijen zit, begin ik dat heerlijks uitbundig te kussen en te besabbelen om het even later wild te bewerken met m'n tong.

    Ze kreunt zacht en zegt: “ga door, ga door . . . ik wil klaarkomen van je . . . toe maar, sabbel maar, laat je tong strelen . . . ik voel een zaligheid komen . . .”.

    Ze draait geilig met haar heupen en d'r dijen bewegen geil mee. Ik ben gewoon geil aan het tongzoenen met d'r vagina . . . een vagina die heerlijk smaakt en zo glad is als een aal . . .

    Terwijl ik aan het tongzoenen ben met d'r vagina streel en kneed ik haar prachtige volle borsten.

    Dan zegt ze zacht: “oh ja . . . het komt . . . het komt . . . Langzaam nu, heel langzaam . . . het begint . . .”.

    En terwijl ik steeds langzamer m'n tong in haar vagina beweeg hoor ik haar zacht en hoog zuchten . . .

    Langzaam komen haar eerste stuipen van orgasme . . . haar onderlijf komt langzaam omhoog en dan . . .

    De heerlijke zaligheid komt nu stuipend en schokkend klaar . . . haar vagina zuigt als het ware . . . in en weer uit . . .

    Ook ikzelf kom gelijktijdig en heftig met m'n orgasme . . . en ik kom als nooit tevoren .

    Ik zie sterren en lichtflitsen en raak bijna in coma van intens genot.

    Ondertussen kijk ik door m'n oogspleten naar haar prachtige mooie lichaam. Het lijkt net alsof het door haar geweldige orgasme nóg mooier is geworden.

    Maar nog is haar orgasme niet uitgewerkt, want telkens schokt en stuipt dat geweldige lijf.

    Het is alsof haar hele lichaam siddert van intens genot.

    En terwijl ik nog even begerig van haar lichaam geniet hoor ik haar zachtjes fluisteren: “ oh ga door, door, door . . . gebruik je handen en je vingers . . . want het komt alweer . . . ”.

    Zacht en vol overgave streel en kneed ik haar steeds voller wordende vagina . . .

    Even houd ze m'n handen vast en dán . . . mensen nog aan toe . . . het lijkt wel of d'r vagina lijkt op te zwellen . . . ! Heftig en schokkend komt alweer het eerste deel van haar orgasme . . . alsof haar hele lichaam het orgasme lijkt op te zwepen voel ik m'n eigen orgasme spontaan komen . . .

    Automatisch duw ik zachtjes m'n knoepert in die gigantisch grote mooie vagina . . . .

    En het lijkt alsof die vagina zuigende bewegingen maakt . . . bewegingen alsof ik blijf klaarkomen. . .

    Ondertussen lijkt het alsof haar lijf steeds lekkerder en mooier word . . . en daar geniet ik met volle teugen van.

    Ze heeft nog steeds haar ogen dicht en een verheerlijkte glimlach om d'r mond.

    En haar continu draaiende en zacht schokkende onderlichaam geeft te kennen dat ze nog steeds het nagevoel van orgasme heeft.

    Maar het lijkt wel alsof haar voorhoofd steeds hoger word. En als ik goed kijk is dat inderdaad het geval.

    Ondertussen blijf ik als nooit tevoren intens genieten van dat ogenschijnlijk steeds mooier wordende zalige lijf. En m'n knoepert beweegt nog steeds in die mooie zachte vagina.

    En als ik naar d'r vagina kijk is het net of die schaamlippen steeds voller worden, twee volle dikke schaamlippen waar m'n knoepert zalig tussen beweegt.

    En opeens zie ik het . . . langzaam schuift d'r haar omhoog alsof het een pruik is.

    En dan glijd het langzaam van d'r hoofd . . . en nu is ze helemaal kaal , kaal en glad !

    Opeens besef ik dat haar hele lichaam glad en kaal is en zacht en zuiver als zijde . . .

    Het doet wat met me, want ze ziet er nu bijna goddelijk uit.

    En dan duwt ze me zacht en voorzichtig uit d'r vagina . . . neemt m'n hoofd tussen d'r handen en zegt: "kom, kom hier en kus m'n vagina . . . kus wild en hartstochtelijk . . .

    ik wil weer klaarkomen . . . en ik kan alleen maar klaarkomen als m'n vagina gekust en belikt word . . . ".

    Het lijkt alsof ik zweef, en zacht streel ik ondertussen d'r onvoorstelbaar mooie borsten . . .

    En 't is net alsof ze langzaam van me weg getrokken word.

    Ik doe verwoede pogingen om bij d'r te blijven, maar ze lijkt van me af te zweven.

    Ze strekt haar armen naar me uit en is opeens heftig opnieuw aan het klaarkomen . . .

    Ik zie de spieren van d'r vagina werken en stuwende bewegingen maken terwijl ze zachtjes roept van : “kom . . . kom. . . blijf bij me . . . niet achterblijven . . . oh zalig orgasme . . .”.

    Ik voel me nu heel vreemd, net of ik in coma raak . . . en langzaam zie ik haar steeds verder van me afglijden . . .

    Ik zie allemaal sterren en lichtflitsen terwijl het lijkt alsof ik eeuwig klaarkom . . .

    En terwijl ze steeds verder van me af schijnt te glijden ziet zer bijna uit als een soort heilige,

    maar dan afgrijselijk mooi en vol van vorm. Een mooie strakke en gladde Rubens vrouw,

    zó uit het mooiste schilderij van Michelangelo.

    Ik heb geen besef van tijd meer en voel me alsof ik geleid word. Ik verkeer in het besef dat ze aanstonds is verdwenen en ik haar niet meer kan benaderen.

    Daarom wil ik nog eenmaal klaarkomen met de aanblik van haar fraaie lichaam op m'n netvlies . . . en dan komt m'n orgasme en laat ik me versmelten met leegte en niets meer.

    Ik wil haar roepen, maar ik weet niet eens haar naam. Ik zie haar niet meer en ze ligt ook niet meer naast me, de auto is leeg en ook haar fiets is weg . . .

    En dan niets meer en is alles leeg en donker . . . ik ben weg . . .

    Plotseling word ik met een ruk wakker en kijk verschrikt om me heen. En terwijl ik automatisch op m'n horloge kijk schijnt een laat middagzonnetje fel in m'n ogen.

    Ik begin me van alles weer te herinneren. En terwijl ik weer bij m'n positieven kom besef ik opeens dat ik een behoorlijk eind weg heb liggen slapen en alles gedroomd heb.

    Tja, dat krijg je dan zo als je in de auto zit te mijmeren. Door een beetje zuurstofgebrek val je dan zomaar in slaap.

    Maar de dróóm blijft in m'n herinnering gegrifd, die gaat nooit weer weg. Ze zeggen dan wel dat dromen bedrog zijn, maar deze droom had ik toch voor geen goud willen missen.

    Hyrra

    Als het je wat lijkt, dan heb ik nog wel meer verhalen.

    Groet, Hyrramail

  • Ian Raf

    Heb interesse.Stuur me even een mail en kan je vele verhalen leveren.

  • kelly

    Ik weet niet of je nog iemand zoekt die verhalen wilt schrijven maar ik zou daar wel intresse eventueel in hebben als ik eerlijk mag zijn

    Groetjes Kelly

  • Jenny

    Dave Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo,

    >

    > Wie heeft er interesse om tegen vergoeding

    > erotische verhalen te schrijven voor

    > sexverhalensites zoals bijv. geileverhalen.nl ?

    >

    > Dave

    Hoi Dave, ben goed in het schrijven van erotische verhalen, wat levert het op Dave?? Gr Jenny

  • xxx

    Haay ik ben mark

    ik ben 18 jaar

    het was warm en ik zat in de klas iemand die ik heel leuk vind zat voor me

    ze had een kort rokje aan toen ze haar pen wou pakken zag ik haar kut

    ze had geen slipje aan ik werd gelijk geil ze draaide zich naar me om en keek me geil aan

    en vroeg of ik vamiddag met haar naar het zwembad kon gaan ik zij ja

    toen ik daar aankwam zag ik haar op een handoek zitten ze had een gele bikini aan zonder

    vuling je zag tepels goed zitten haar bikini was veel te klein

    je zag haar halve tiet ik had gelijk een stijve penis ze keek me.geil aan en keek naar mijn penis ze zag dat die stijf was en ging toen liggen zooo geil

    haar bikini bandje zat veel te los en als je van achtere.keek zag je haar borsten

    ze had volle cup c ze vroeg of ik met haar ging zwemmen ik gong mee onder water legde zij mijn hand onder haar bikini topje ik voelde dat haar tepels hard waren en rechtop stonden ze ging met haar andere hand over mijn zwembroek ze vreef en kneep erover ze vroeg.of.ik mee ging naar de bosjes ik ging mee ze deed haar bikini uit ze had zulke groote borsen ik begon erin te kneden en ze kreunde ze deed mijn broek uit en begon me te pijpen ik voelde haar tongetje zijn werk doen ik was zo geil ik kwam klaar ze keek omhoog en glimlachte sexy ze pakte mijn penis en stopte hem in haar kut

    we begonnen te.neuken ze kruende en gilde harder.ik deed zo hard mogelijk en ze kwam llar ze deed haar bikini aan en ik mijn zwembroek aan en gingen weg

  • Marijn

    dave, ik heb wel intresse maar ik wil wel weten wat het betaald?

  • marijn

    dave, ik kan wel voor de vrouwelijke lezers een erotische verhaal schrijven. als je intresse hebt mail me maar

  • Annie

    Heey allemaal ik ben annie , ik ben 12 jaar en woon in rotterdam,ik had op een zaterdag met me vriendin ella afgesproken in de stad om 14:00 , ja ze stond er we liepen een rondje door de stad en gingen een paar winkels in, uiteindelijk besloten we om naar haar huis tegaan want er was niemand thuis,het was een zomerse dag ik denk ongeveer wel 23 graden ik vondt haar altijd wel geil ze had een kort rokje waar je net haar slipje niet kon zien aan met een hempje met minimaal cup c , ondertussen waren bij haar huis, ik zei zullen we tv kijken , en zei antwoorde daarop; nee , kom we gaan naar boven. Ik ze : ook goed we liepen naar boven zij liep voor en ik achter ze dee net als of ze viel. En duwde haar kont in mijn gezicht, toen we boven waren plofde. We op bed, en begonnen te. Kletsen opeens kwam jongens in het gesprek en zoenen ze vroeg heb jij ooit gezoend ik zei “Nee” jij? Ze zei : ik ook niet ik zou echt wel willen weten hoe dat voelt? Enzo. Ik zei meepratend jaa. Ik ook ,, toen zei ze : Kom. We gaan het proberen! Ik antwoorde. Knikkend : Euhm oke? Ze zei ben jij de jongen ik zei oke! We zoende en ik pakte haar geil bij haar kont en schoof naar haar geile natte kutje , want het hoort. Tenslotte bij het spel, zo te zien had zij er geen moeite mee want. Ze dee niks ze zoende gwn verder toen we een stapje veder waren een beetje op elkaar liggen me onze kutje tegen klaar aan duwen onder tussen ging ik onder haar rokje en ging haar slip in en streelde haar kutje , ze zei dat hoort er ook bij en vingeren ook ik knikte; euh ja en vingerde haar ik zei over 5 minuten ga ik weg ze zei vraag anders of je mag blijven slapen? Ik zei okee . Uit eindelijk mocht het en gingen we veder met zoenen en gingen een geile nacht. Tegemoet , wil jij het vervolg van het geile logeerpartijtje weten geef dan veel reacties en dan schrijf ik het vervolg xx geile kusjes van annie

  • jessica

    Over mij

    Ik ben Jessica(24jr)een stoute dame van 1,88m. Ik geef erotische massages waarbij ik naakt ben en u van een heerlijke fullbody massage voorzie. Ik masseer zowel mannen als vrouwen. Ik vraag 100 euro per uur naakt masseren dit tarief is exclusief seksuele handelingen als neuken pijpen en aftrekken. Verder stel ik het niet op prijs betast te worden, ogen op maar handjes thuis. Ik ben geen prostitué ik geef alleen massages.

    Ik ben blank, blond en zit lekker strak in mijn lijf (zie foto's). Lijkt het u wat om heerlijk gemasseerd te worden met warme olie door een sexy naakte dame, dan bent u van harte welkom bij mij thuis. Mail of bel (met nummerweergave) snel voor een afspraak. Ik woon in Hilversum. SMSjes worden niet beantwoord en onbekende nummer weergave niet opgenomen. Een afspraak heeft de duur van een uur.

    XXX Jessica

    Erotische Massage
  • peet

    wil ook wel verhalen schrijven gaat me goed af hoor ik van bekenden

    hoor graag van je peet