Ben jij iemand die denkt dat het kantoorleven heel gemakkelijk en vooral ook erg saai is? Dan vergis je je behoorlijk! Het bestaan van een kantoorwerkslaaf is zeker niet saai te noemen en al helemaal niet gemakkelijk.
Mijn persoontje, een echte kantoorwerkslaaf, beleeft elke dag weer de meest vreemde dingen op en rond het werk. Het lijkt me daarom hoog tijd dat de waarheid eens boven de bureautafel komt. In dit boek vind je 17 verhalen waarin mijn meest vreemde en bizarre belevenissen op en rond kantoor beschreven worden.
Zo kun je lezen hoe avontuurlijk alleen al de reis naar mijn werk kan zijn. Wat er allemaal te beleven valt op ?gewone? werkdagen of tijdens de vakanties. Naast al deze zaken, wordt een van de grootste en meest geheime kantoormysteries ontrafeld. Namelijk het mysterie rond de iemeelkaboutertjes.
In de laatste hoofdstukken speelt een grote, kleine vriend van mij een belangrijke rol, het eendje Ducky. Zoals elke kantoorwerkslaaf is een mascotte op het werk erg handig. Alleen jammer dat ik door het beestje de laatste tijd in een aantal lastige situaties terechtgekomen ben. Welke situaties dat zijn? Ik zou zo zeggen, begin maar met lezen, dan kom je er snel genoeg achter.
Neem een kijkje bij www.gigaboek.nl voor meer informatie.