Hallo.
Kent iemand dit boek, geschreven door ene Cohlio of Coolio, ben er al een tijdje naar op zoek. Alvast bedankt voor de reakties…
Cindy.
Je bedoelt vast ‘de alchemist’ van Paul Coelho.
Ik vond deze recensie op Internet; ik heb het boek zelf niet gelezen.
In Andalusië trekt een jongen met zijn kudde schapen door de velden omdat hij wil zwerven en reizen. In een tweetal dromen wordt hem geopenbaard dat hij naar de piramiden in Egypte moet vertrekken, waar hij een schat zal vinden. Op reis erheen ontmoet hij een alchemist die over een grote wijsheid beschikt. De jongen ziet uiteindelijk in, dat hij het ware geluk alleen kan vinden als hij door meditatie de geheimen van de wereld om hem heen kan doorgronden. Een goed geschreven roman, waarin de auteur in de zoektocht van de hoofdpersoon naar de schat, de diepere waarheden van het leven symboliseert. In de vertaling zijn de poëtische stijl en taal van het origineel behouden.
Hoi Cindy,
Ik heb het boekje laatst kado gekregen en heb het gretig uitgelezen. Het is wel een boekje om nog eens in te kijken, maar ik zal je het isbn nr geven; 90-295-0898-1.
Ik vond het persoonlijk een erg mooi spiritueel verhaal, zonder dat je het spiritueel hoeft te vinden.
veel plezier ermee!
groetjes,
Cissy
Very informative post ! There is a lot of information here that can help any business get started with a successful social networking campaign ! online dealings
Thanks for the nice blog. It was very useful for me. I'm happy I found this blog. Thank you for sharing with us,I too always learn something new from your post. Remote Closing Academy Review
Hello! I just wish to give an enormous thumbs up for the nice info you've got right here on this post. I will probably be coming back to your weblog for more soon! Remote Closing Academy Review
I must say, I thought this was a pretty interesting read when it comes to this topic. Liked the material. . . . . Remote Closing Academy Review
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?