de kleine vriend

• boekie

wie heeft de kleine vriend gelezen? prachtig geschreven boek, ik ging vooral op het eind helemaal in het verhaal op, maar…wie heeft nu Robin vermoord? vond het toch een beetje een anti climax of mis ik nu iets?

• Daniëlle

Ik had precies hetzelfde gevoel, in eerste instantie teleurstelling omdat ik nog steeds niet wist wie Robin vermoord had. Maar later dacht ik; volgens mij gaat het daar ook niet om, het verhaal draait om Harriet volgens mij en de schade die zij en de rest van het gezin heeft opgelopen door de moord op de jongen, en de manier waarop ze daarmee probeert om te gaan.

Maar misschien heb ik het wel helemaal fout! Boeken zijn vaak op meerdere manieren te interpreteren

• angelique

ik heb het boek nog niet uit

ik wil hier nog niks van het hierboven geschrevende lezen

• Danielle

Dan lees je het toch niet

• angelique

slimme meid…..blond..?

• Danielle

zeur niet zo!!!!!!!!!!

• angelique

wat doe je hier zelf dan

slimme opmerkingen plaatsen

• boekie

hahaha moest wel een beetje lachen om dit gebeuren, ben ik nu de veroorzaker van het conflict…? Daniëlle hartstikke bedankt voor je reactie, beste Angelique als je een discussiesite over boeken bezoekt, kun je op je vingers natellen dat mensen wel eens mogelijk over de inhoud van een boek gaan discussiëren en niet over de kleur van de kaft (overigens niet zo lullig bedoeld als het misschien op het scherm overkomt).

• Marijke

beste angelique en boekie en Danielle,

Is dit boek het wel waard om over te ruzien?

het is maar een boek hoor.

Mijn mening kan ik over het boek helaas nog niet vormen omdat ik nog maar een klein gedeelte heb gelezen maar ik heb het gevoel dat de jongen door een buitenstaander of een familielid is vermoord. Wat jullie?

Laat wat van jullie horen en dan graag zonder geruzie!!!!!!!!

Groetjes marijke

• monton

Allmovieland Android is the preferred app for those who value both accessibility and a wide range of entertainment options.