samira Bellil overleden

• mary

Zoals velen van jullie zullen weten is Samira Bellil overleden.

Zij schreef het aangrijpende boek “ontsnapt uit de hel”.

Heel graag zou ik in contact willen komen (al is het maar per email) met Josée Stoquart". Zij is degene die Samira heeft geholpen bij het schrijven van een boek over haar leven.

Wie oh wie kan me aan haar adres of emailadres helpen.

Een tweede vraag is: wie weet wanneer het interview in Nederland met Samira Bellil heeft plaatsgevonden en door wie. Welke zender presenteerde dit interview?

Het moet vorig jaar geweest zijn, maar wanneer?

Heel, heel graag een reactie.

Met dank

Mary

• Robert

Hallo Mary,

Ik heb het inderdaad gelezen dat Smira Bellil overleden is. Om in contact te komen met Josée Stoquart zou je de uitgever van het boek kunnen benaderen. Dorgaans geeft deze niet zomaaar adressen, telefoonnumers of e-mailadressen, maar je kunt voorstellen om jouw adresgegevans aan Josée door te laten geven.

Voor de andere gegevens die je zoekt: probeer het eens via www. google.com

Succes, en groeten van Channah

• Abdiel

Through this post, I know that your good knowledge in playing with all the pieces was very helpful. I notify that this is the first place where I find issues I've been searching for. You have a clever yet attractive way of writing.   Scam Risk

• Abdiel

I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.   Scam Risk

• Abdiel

Excellent effort to make this blog more wonderful and attractive.   Scam Risk

• Abdiel

Thanks for sharing this information. I really like your blog post very much. You have really shared a informative and interesting blog post with people..   Scam Risk

• Abdiel

I am always searching online for articles that can help me. There is obviously a lot to know about this. I think you made some good points in Features also. Keep working, great job    Digital real estate business