(Pablo) De pinguin die niet van kou hield

  • Kim

    Ik ben opzoek naar dit kinderboek. Ik heb al op bol.com gekeken maar daar kan ik hem helaas niet meer kopen.

    Mijn vriend wordt 21, en dat boek werd m vroeger vaak voorgelezen. Zelfs zo vaak dat hij sommige stukjes nu nog weet!

    Helaas heeft zijn moeder het boek verkocht een aantal jaren geleden. Ik zou het zo leuk vinden als ik het boek weer aan hem kon geven! Zodat hij fijn iedere avond zn pinguin verhaaltje kan lezen :P

    Wie o wie heeft hem in de kast staan…of weet hoe ik aan dat boek kan komen (zonder rommelmarkten af te struinen…)

    Bedankt iedergeval!

  • Channah

    Zoek even via www.antiqbook.nl/.

  • Audrey

    Probeer het hier eens (via www.antiqbook.com):

    Booknumber: 8742

    - De pinguin die niet van kou hield. Walt Disney. Haarlem, Oberon, 1977. 40 blz. Ned. vert. Claudy Pleysier. Ingenaaid. Hard cover. Linnen hoeken sleets.

    EUR 2.50

    is offered by:

    De Wijze Uil

    Leeuwenboomweg 26, 8166 BB Emst, Nederland

    Tel: 0031 (0)578-662029

    Email: DeWijzeUil@hetnet.nl

    Following conditions of sale apply:

    Verkoopvoorwaarden:

    Alle boeken zijn in behoorlijke antiquarische staat, tenzij anders vermeld. Kleine gebreken (naam op schutblad, vlekjes, leesvouwen etc.) worden niet vermeld. Indien u zekerheid wenst te hebben over de staat, raden wij u aan telefonisch nadere informatie te vragen.

    Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Na bevestiging van uw bestelling waarin wij u de verzendkosten doorgeven, sturen wij u het boek met factuur toe. Wij vragen u deze binnen 14 dagen te betalen op de factuur vermelde girorekening. Wij accepteren ook VISA kaart.

    Boeken blijven ons eigendom tot volledige betaling is ontvangen.

    Als het bestelde niet aan uw verwachting voldoet, kunt u het binnen een week na poststempel aan ons retourneren. Bedrag van aankoop (niet de porti) wordt dan gerestitueerd.

    Conditions of sale:

    - All books are in good condition, unless otherwise stated (in catalogue or correspondence).

    - Shipping costs are always extra.

    - Method of payment: Payment is due in advance (after confirmation on the book's availability). Checks are accepted (add Euro 11,40 for banking costs). Credit card: Visa

    - Books can be returned after confirmation by De Wijze Uil only when the book or its quality are not in accordance with the information given in catalogue or correspondence.

    WWW: http://www.dewijzeuil.nl/

    Of hier:

    The title you requested:

    Booknumber: J47817

    DISNEY, WALT - De pinguin die niet van kou hield Haarlem, Oberon ill 1e dr. - Vert. uit het Engels. - (Disney boekenclub). - Karton

    EUR 3.50

    is offered by:

    Antiquariaat Klikspaan

    Hooglandse Kerkgracht 49, 2312 HS Leiden, The Netherlands. Tel: (0)71 5144630 - 5234733 - 5213493

    Email: maanen@antiqklikspaan.demon.nl

    Following conditions of sale apply:

    - Alle boeken zijn compleet en tenminste in goede staat. Kleine gebreken, zoals naam op schutblad of lichte beschadigingen die normaal zijn voor gebruikte boeken, zijn niet altijd aangegeven.

    - Prijzen zijn netto, in euro en inclusief BTW. Verzendkosten worden tegen kostprijs doorberekend.

    - Boeken worden met factuur geleverd. Na ontvangst van de boeken dient het verschuldigde bedrag binnen 2 weken overgemaakt te worden op het op de factuur vermelde bank-/gironummer.

    - Betaling kan geschieden via bank- of giro-overschrijving, of via Visa of Mastercard.

    - Geleverde boeken blijven eigendom van de verkoper totdat volledige betaling van het factuurbedrag heeft plaatsgevonden.

    - Het verzenden van de bestelde boeken is voor risico van de verkoper. Verkoper behoudt zich het recht voor de goederen - in uitzonderingsgevallen - te verzekeren en/of aangetekend te verzenden. De kosten hieruit voortvloeiend worden doorberekend aan de koper. Overigens wordt in deze gevallen eerst contact opgenomen met de koper.

    - Elke aankoop kan binnen 7 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, aan verkoper retour worden gezonden (een voorafgaande kennisgeving per email wordt op prijs gesteld), waarna restitutie van het aankoopbedrag (niet de verzendkosten) volgt.

    - Is de retourzending het gevolg van een onvolledige beschrijving dan wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten + retourporto gerestitueerd. Retourzendingen dienen verkoper te bereiken in dezelfde staat als waarin ze aan koper verzonden werden. Het risico van retourzendingen is nadrukkelijk voor de afzender.

    Orders from overseas will be sent by surface-mail unless we are instructed otherwise. Visacard accepted. Payment in advance requested. If the book or its quality not corresponds with our description it can be returned. In that case please contact us.

    WWW: http://www.antiqbook.nl/klikspaan/

  • Audrey

    We hebben dezelfde gedachte… :o)

  • Channah

    :-)

  • greet

    hoi kim,

    op marktplaats wil het ook nog wel eens lukken.

    groetjes greet

  • Elly

    Wij hebben nog wel een exemplaar, maar ik denk dat het redelijk stukgelezen is, het is van de Disney boekenclub, ik weet niet of die nog bestaat, is een jaar of 20 geleden dat wij daar lid van waren, volgens mij via de tijdschriftenman, Donald Duck etc.

  • Maron

    Beste Kim,

    Ben je nog op zoek?

    Ik heb namelijk een redelijk gaaf exemplaar van dit boek.

    Groetjes

  • Abdiel

    Great post i must say and thanks for the information. Education is definitely a sticky subject. However, is still among the leading topics of our time. I appreciate your post and look forward to more. Lead generation

  • Abdiel

    I've been looking for info on this topic for a while. I'm happy this one is so great. Keep up the excellent work Lead generation