HULP GEVRAAGD!!! (R. Scarry/ prentenboek/ zoek klein eendje)

• Sander

Hallo,

Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een boek dat ik vroeger als klein kind veel gebruikt heb.

Het is een PRENTENBOEK waar je op elke bladzijde naar een KLEIN EENDJE moest zoeken. Op elke bladzijde zat het eendje ergens verstopt. Nu weet mijn moeder alleen niet meer wat de titel van het boek was. Ook is ze niet helemaal zeker of de schrijver/tekenaar RICHARD SCARRY was. Maar ze dacht van wel. In het boek zat dus op elke bladzijde een eendje verstopt. Ook vertelde ze mij dat je in het midden van de pagina een grote prent had staan en daar omheen allemaal kleinere plaatjes die weer terug te vinden waren in die ene grote prent. Het boek is van eind ‘70 begin ’80.

Kan iemand mij alleen al helpen aan de naam van het boek. Maar wat nog veel mooier zou zijn aan een exemplaar er van.

Als u maar iets weet of zich meer herinnerd over dit boek, A.U.B MAIL MIJ!!

alvast hartelijk dank,

Sander

• Bianca

Hallo Sander,

Ik denk wel dat het Richard Scarry is. Ik heb een soortgelijk boek, maar dan moet je op elke bladzijde een goudkevertje zoeken die verstopt is.

Succes met verder zoeken.

Groet bianca

• Hanny

Hallo Bianca,

Ik ben dus op zoek naar het boek van Richard Scarry met op elke bladzijde een goudkevertje. Weet jij hoe dit boek heet?

Alvast hartelijk bedankt, groetjes Hanny

• Fija

Oh, ik zoek dit boek ook al! Het is zo'n superleuk beok maar blijkbaar nergens meer te vinden… Mocht iemand het willen verkopen, dan hoor ik dat ook heel graag!

Hartelijke groet,

Fija van der Weide

• Daphne

Hallo, ik weet welk boek je bedoelt!!!! Het was t lievelingsboek van mijn kinderen en we hebben dan ook heeeel vaak de eendjes gezocht.

Het heet “mijn eerste duizend woorden” ( auteur is Heather Amery) en ik zag dat ze t hier verkopen

http://www.bol.com/nl/p/boeken/de-eerste-duizend-woorden/666747159/index.html;jsessionid=BAFA013D03E57AFE4940F79F101A5ED0.ps2623#product_images

Op de voorpagina zit t eendje in de vijver ;-)

Veel succes verder!!!!

Groetjes van Daphne

• Abdiel

Your blog provided us with valuable information to work with. Each & every tips of your post are awesome. Thanks a lot for sharing. Keep blogging, Lead generation

• Abdiel

Really nice and interesting post. I was looking for this kind of information and enjoyed reading this one. Keep posting. Thanks for sharing. Lead generation

• Abdiel

I curious more interest in some of them hope you will give more information on this topics in your next articles. Lead generation

• Abdiel

I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post. Lead generation

• Abdiel

Wow! Such an amazing and helpful post this is. I really really love it. It's so good and so awesome. I am just amazed. I hope that you continue to do your work like this in the future also. Lead generation