Gezocht: boek pasvormcorrecties R. Knevel.

  • Yolanda

    Ik zoek een boek over pompverwerking (mode maatwerk 2 pasvormcorrecties) voor zelf kleding maken van Rianet Knevel.

    Het ISBN-nummer is 90 213 05 429. Het is waarschijnlijk in 1991 uitgegeven door uitgeverij Cantecleer

    Wie wil deze kwijt tegen vergoeding?

    gr. Yolanda

  • ghbm

    Ben op zoek naar het boek Pasvormcorrecties van Rianet Knevel. Prijs n.o.t.k.

  • Odette

    Dag Yolanda,

    Ben je nog op zoek naar het boek van Rianet knevel?

    Ik heb een paar gekopiëerde versies met metalen ringband en plastic cover voor 17.50 per stuk.

    Als je interesse heeft stuur me dan een email.

    Groet O.Koster

  • Martine van der Molen

    Dag Odette,

    Ook ik ben op zoek naar het over pasvormcorrecties van Rianet Knevel.

    Surfend op internet kom ik jouw mailtje over dit onderwerp tegen.

    Ik heb wel interesse in een gekopiëerde versie. Geldt het aanbod nog?

    Vriendelijke groeten,

    M. van der Molen

  • Kailan

    This has made my day. I wish all positgns were this good.

  • jolande

    hoi

    ik weet niet hoe oud je advertentie was, maar als je nog kopieën hebt dan ben ik ook geïnteresseerd.

    jolande straus

  • conny

    Beste Odette,

    Ik weet dat dit een oude advertentie is maar moest je toch nog een kopie hebben dan heb ik nog wel interesse.

    Met vriendelijke groet

    Conny

  • Paul

    Ik heb dit originele boek te koop.

    Mocht er nog iemand interesse hebben mail dan

    riekievanderschoot@ziggo.nl

  • Abdiel

    Gangaur Realtech is a professionally managed organisation specializing in real estate services where integrated services are provided by professionals to its clients seeking increased value by owning, occupying or investing in real estate. online dealings

  • Abdiel

    wow, great, I was wondering how to cure acne naturally. and found your site by google, learned a lot, now i’m a bit clear. I’ve bookmark your site and also add rss. keep us updated. online dealings