Gezocht:Farley Mowat,Wee De Wolf

• Ramona van de Blankevoort

Wie o wie kan mij hieraan helpen?

Ik weet dat het ook eens is uitgegeven in een van, het beste boek, van reader´s digest.

Verder weet ik er zelf niks over te vertellen.

Ik zoek dit boek namelijk om kado te doen aan mijn broer.

Please, reageer als je iets weet.

Met Vriendelijke Groet,

Ramona

• erik

http://www.tweedehands-boeken.nl/

ga naar deze site, tik bovenaan mowat in en ergens halverwege kom je je boek tegen voor 2,5 euro.

Grappige schrijver trouwens, ik heb ooit een boek over Siberie van die man met veel plezier gelezen.

• Els

Ik heb het nieuw ( in pocket vorm) gekocht bij de Slegte in Den Haag , wel een aantal jaar geleden ;zeer interessant boek; aanbevolen..!

• Ramona van de Blankevoort

Helemaal geweldig!

Ik heb gedaan wat je zei , maar die van 2,50 is alleen een samenvatting in het beste boek 116.

Marr toen ik dus even verder zocht op Wee de wolf kreeg ik wel een orgineel exemplaar.

Echt geweldig, heel erg bedankt

• Abdiel

this blog was really great, never seen a great blog like this before. i think im gonna share this to my friends.. online dealings

• Abdiel

I just couldn't leave your website before telling you that I truly enjoyed the top quality info you present to your visitors? Will be back again frequently to check up on new posts. online dealings

• Abdiel

I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy. online dealings

• Abdiel

This is very educational content and written well for a change. It's nice to see that some people still understand how to write a quality post! online dealings

• Abdiel

I don’t think many of websites provide this type of information. online dealings

• Abdiel

This is a great inspiring article.I am pretty much pleased with your good work.You put really very helpful information… online dealings