Leesclub Breda

  • Edith

    Hou jij ook lezen? Inspireren en geinspireerd worden? Een boek bekijken door andersmans ogen?

    En dat allemaal onder het genot van een lekker glas wijn?

    Kom dan eens vrijblijvend bij ons langs. Wij zijn op zoek naar mensen tussen de 25 en 45 jaar (m/v) die het leuk vinden om met ons te praten over boeken, en alle andere zaken die dan naar boven borrelen.

    Als je interesse hebt, stuur dan een e-mail naar leesclub.breda@gmail.com.

    We horen graag van je!

    Groetjes van de leesclub Breda

  • Tineke Noordegraaf

    Ik ben geinteresseerd in deelname aan een leesclub. Naast een drukke baan lees ik ook veel. Ik heb jarenlang deel uitgemaakt van een leesclub die is opgeheven. Ik ben echter 63 jaar, dus ruim boven de voorgestelde leeftijd. Is dat een bezwaar?

    Groet

    Tineke

  • Martina

    Hallo,

    hoe is de stand van zaken. Ik heb in principe ook wel interesse, ben 48 jaar.

    Groet, M.

  • sindy

    hallo ik ben een vrouw van 32 en ben geinteresseerd in jullie leesclub. kunt u er eens iets meer over vertellen. vooral de praktische zaken, hoe vaak en waar, komen jullie bij elkaar, kopen of lenen jullie de boeken, het is voor mij de eerste keer dat ik dit wil gaan doen.

    grz

  • Ilona

    Hallo,

    Wil graag contact over jullie leesclub in Breda,

    Hartelijke groeten,

    Ilona

  • locker

    Proeve voor uw leesclub.

    Blijven meedeinen met de voorgeprogrammeerde succesnummers? Waardeer dan eens een unicum. Een roman hoeft immers niet meer te zijn verschenen om met plezier te kunnen worden gelezen. Meer boekenliefhebbers kiezen inmiddels voor fictie op hun pc. Aangestoken door de site boekenopener.punt.nl van schrijver Locker (ps.), die nieuw werk (romans en gedichten) rechtstreeks naar belangstellenden e-mailt. Een experimenteel gegeven. Verre van actueel en trendy. Een optie voor sommige lenige geesten. Verwende gewoontedieren een gruwel. ‘Wie dit leest is gek’, meent dan ook een gevestigde recensent. Liever een te kek kaftje eromheen als praalstuk voor de boekenplank? Fijnproevers weten beter.

  • Tamara Nelemans

    Goedenavond,

    Ik zou ook graag wat meer infomatie willen over de leesclub.

    Ik ben 27 jaar en woon in Breda. Heb ook een mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara Nelemans

  • Abdiel

    I see some amazingly important and kept up to length of your strength searching for in your on the site Alison J Prince Review

  • Abdiel

    Great info! I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don’t know what to say except that I have. Remote Closing Academy Review