boeken archiveren

  • jisse

    Wie kan mij helpen aan een simpel (gratis) programma om mijn eigen boeken thuis te archiveren?

    Als je zoekt op het net vind je alleen programma's waar je voor moet betalen of die het maar 30 dagen doen.

    Het liefst iets waarbij ik alle auteurs zie en de boeken in en mapje hieraan gekoppeld zijn of zo.

    Jisse

  • Ed van Wolde

    Beste Jisse,

    Ik heb de zelfde vraag als jij, ik blijf zoeken.

    Wellicht kunnen we elkaar op hoogte houden van de vorderingen.

    Vriendelijke groet,

    Ed van Wolde

  • Arriën Berkheij

    Goede dag Jisse,

    Het is alweer een tijdje geleden dat u uw oproep hebt geplaatst.

    Tijdens het zoeken naar een dergelijk programma kwam ik op uw bericht terecht, heeft u ondertussen nog iets kunnen vinden?

    met vriendelijke groet,

    Arriën Berkheij

    Katwijk ZH

  • co

    monicom.nl biedt een gratis programma aan

  • ed van wolde

    Beste Jisse,

    Inmiddels via “co”gratis progamma gedownload, werkt perfect.

    www.monicom.nl

    vr.gr. Ed van Wolde

    www.edvanwolde.nl

  • ed van wolde

    Erg bedankt, werkt prima.

    Vr.Gr. Ed.

    www.edvanwolde.nl

    co schreef:

    >

    > monicom.nl biedt een gratis programma aan

  • Arriën Berkheij

    Bedankt,

    Toevallig was ik gisteren begonnen om m'n boeken in Excel te gaan archiveren maar ik ga toch maar even dit programma proberen.

    groeten,

    Arriën

  • Mona de Cock

    Ik ben bezig m'n boeken in te voeren met het monicom programma maar het blijkt dat ze niet automatisch alfabetisch op schrijver komen te staan. Weet iemand wat ik moet doen om dat wel voor elkaar te krijgen ?

  • dbergemmen

    Beste zoekers,

    Ik ben eigenlijk al jaren op zoek voor mijn verzameling.

    Ik kan ook nog steeds niet iets vinden wat goed werkt.

    Het monicom programa Biblio heb ik al enkele keren opnieuw geinstalleerd en weer gevuld maar telkens loop ik weer tegen zaken aan.

    Het probleem die ik ondervind is dat je geen reservecopy kunt maken. Ik had hem goed gevuld maar de computer waar dit op staat heeft kuren.

    Ik kan de verzameling nu niet overzetten op mijn Laptop.

    Kan dus weer overnieuw beginnen. Het uiterlijk van Excel is mij niet mooi genoeg.

    Hopenlijk leest iemand dit die een leuke (goede) applicatie (gemaakt access) o.i.d. heeft.

    Ik hou mij graag aanbevolen.

  • erik

    http://www.librarything.nl/

    Deze gebruik ik. De basis is gratis maar dat zijn 200 boeken. Ik heb 1 keer 25 dollar betaald en ben lid voor de rest van mijn leven en kan onbeperkt invoeren. Pas op, wel verslavend, vooral omdat je andere leden en hun boeken kunt bekijken en zien wie allemaal hetzelfde boeken hebben als jij.