Is er iemand toevallig in het bezit van het Groenestein Syndroom van Hans Koekoek? Ben al een tijd op zoek naar dit boekje voor iemand die in dit tehuis heeft gewoond….
Hallo
Mijn naam is connie van de luytgaarden.
Ik heb zelf niet in groenestein gezeten,maar helaas mijn vader wel.
Omdat mijn vader nu zelf ook met regelmaat op forums zijn verhaal van zich af typt,ben ik toch op zoek naar kinderen van ouders die ook op groenestein hebben gezeten,waarom ik dit wil gewoon om ervaringen op te doen.Mijn vader vond het vroeger heel erg moeilijk om erover te praten en nu komt alles los en dat doet me best veel pijn.en toch ook heel fijn dat het nu zon goeie man is geworden en alles voor zijn kinderen over heeft.ik hoop dat er kinderen en of jonge volwassen zijn die graag met mij willen delen hoe hun ouders er mee omgaan.meschien kan ik mijn vader dan nog beter begrijpen.
ik hoor graag van jullie
liefs connie
Hallo Koos,
Ik ben druk aan het googelen om meer te weten te komen over Groenestein (en het verblijf van mijn vader in de oorlogsjaren daar).
Hij heeft er nooit veel over los gelaten. Toevallig kwam ik jouw berichtje tegen. Ik ben benieuwd of jij nog beschikt over een kopie van het boekje Het Groenestein Syndroom. Ik zou het graag willen lezen om meer over mijn vader en mijn opvoeding te kunnen begrijpen. Mochten er kosten zijn, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Loekie
Mijn oma heeft ook in Groenestein gezeten tijdens de oorlog. Ik heb van kleins af aan al flarden van haar ervaringen gehoord. Maar het hele verhaal is niet makkelijk te krijgen, omdat ze toch vooral in een aantal vervelende ervaringen blijft hangen.
Vandaag dacht ik, waarom ga ik niet even op internet zoeken. Nu is ze er nog en kan ik er misschien nog met haar over praten.
Het is echter moeilijk om op internet hier iets over te vinden, dus zou het boek wel handig zijn. Zou ik hier ook een kopie o.i.d. van kunnen krijgen?
Ik hoor het graag.
Groet, Wendy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?