Mijn eerste gedichtenbundel is uitgegeven!!!!

• Flower

Met trots kan ik verkondigen dat mijn gedichtenbundel “de strijd van het leven” uit is. Het zijn gedichten die over alle situaties gaan. Hieronder vind je een beetje meer uitleg

De strijd van het Leven

Soms liggen je gevoelens zo diep verborgen, dat het moeilijk wordt om ze uit te spreken. Met deze gedichtenbundel wil ik juist deze gevoelens aan bod laten komen. De gedichten gaan niet alleen over liefde, verdriet, angst en boosheid, maar ook over schoonheid, puurheid, fantasie en realiteit. De strijd van het leven gaat dus ook over de strijd die gestreden wordt tegen oorlog, onrecht, kanker, aids, geweld en onbegrip. Ook autisme komt hier aan bod. De gedichten over autisme zijn met liefde gemaakt voor mijn broertje Dario en alle andere autisten die leven in deze voor hun vaak onbegrijpelijke wereld.

Auteur: Paola Serpi

Genre: Gedichtenbundel

ISBN: 978-90-8539-962-9

Vaste prijs: € 15,95

Formaat: A5

Afmeting: -

Uitvoering: Paperback

Afwerking: Gelijmd gebrocheerd

Aantal pagina's: 140

Als je geïnteresseerd zou zijn kun je of mij een mailtje sturen of het boek bestellen op de volgende site:

http://www.freemusketeers.nl/index.php/pagina/boeken/aktie/details/boek/879/de-strijd-van-het-leven.html

• J.L.

Gefeliciteerd met deze prestatie!

Ik hoop dat je er een boel van verkoopt en veel positieve reacties ontvangt!

groeten,

J.L.

http://schrijfeenboek.punt.nl

• Flower

Er zijn er toch al een 20tal verkocht, dit is de eerste week dat het uit is,ben blij en de reacties zijn superpositief, wat me dan weer deugd doet want het is toch daarvoor dat we schrijven. Om mensen te raken met woorden

Bedankt voor je toffe reactie

• Immanuel Boie

Hallo, ben jij die ene die op Startforum Spring in 2002 hebt voorgedragen?

Proficiat met je bundel.

Zin om nog eens op Startforum te komen? We zoeken nog dichters…

Groeten, Immanuel Boie