SCHRIJF MEE AAN ONS VERHAAL

• ONS VERHAAL

Hallo,

Ik ben erg benieuwd wat voor verhaal we samen kunnen schrijven.

Daarom heb ik de site www.onsverhaal.tk opgezet en zelf alvast een eerste zin geplaatst. Ik vraag een ieder om mee te schrijven en het verhaal regel voor regel een verrassende wending te geven….

Alvast bedankt!

• Myra

Samen, gewapend met allerlei visgerei en een picknickmandje, op weg naar de beek zo'n 5 kilometer weg van huis. De rustige omgeving en het kabbelende water voor ons wachtend om het onbekende uit het water te vangen. Een verassing waarop je uren kunt wachten, niet wetende wie of wat zich allemaal in de beek bevindt. De spanning om het onbekende te vangen, te zien en te bevrijden van de enorme haak die wij hem hebben laten inslikken.

• Hans

Het aantal reacties zal niet groot worden, lijkt mij. Als je om mee te kunnen doen eerst moet gaan mailen (voor maar 50 woorden) is dat gewoon onaantrekkelijk. Het begin van het verhaal spreekt mij trouwens ook helemaal niet aan.

• erik

Alleen deze zin al……

“De vlaag van opwinding en zucht van verlichting zo gauw het rimpelloze wateroppervlakte plots verstoord wordt door oneindig uitdijende kringen welke vol trots verkondigen: beet!”

• Hans

Een beetje “proberen” om een interessante tekst in elkaar te flansen… is héél wat anders dan een goed (nou, ja… redelijk) verhaal neer te zetten.

• Abbas

From discussing market trends to clarifying legal aspects, we prioritize transparent communication, ensuring you’re informed and comfortable throughout the process. Each client is unique for orchidhomesrealestate, and we believe your experience should reflect that. During an initial consultation, our agents listen to your needs, assess your goals, and provide expert advice on how to best achieve them.