De volwassen relatie - H Hendrix

  • M van Hal

    Ik ben op zoek naar het boek: De volwassen relatie van de auteur Harville Hendrix. ISBN 902151625. Het is de nederlandse vertaling van het boek Getting the Love you want. Wie o wie kan me zeggen waar ik een exemplaar kan bemachtigen?

    Bedankt,

    Martine

  • guido

    Hoi Martine,

    Da's nou toevallig. Dat boek zoek ik al een jaar!

    Heb jij er een kunnen bemachtigen? Misschien 2 en kan ik er een van je overnemen?

    Groetjes, Guido

  • martine

    Helaas Guido, ik heb nog geen enkele reactie op dit bericht gehad. Ook buiten deze pagina om is het onmogelijk voor mij gebleken, het bewust boek te vinden. Ik heb hem uiteindelijk in het Engels maar besteld en die was prima te lezen. De bewuste nederlandse vertaling is voor het eerst/laatst in 1988 uitgebracht, misschien dat het daarom zo moeilijk te vinden is. Er circuleert wel een nederlandse samenvatting op internet, die is wel handig om erbij te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Martine

  • Mia

    Beste Martine,

    Een psycholoog in Amersfoort die met deze methode werkt, is zo aardig geweest

    dit boek als pfd op de site te zetten. Want het is inderdaad niet meer verkrijgbaar.

    Ik ben ook erg enthousiast over het boek, ieder stel zou het “moeten” lezen,

    ter genezing en ter voorkoming ( hoewel dat geloof ik niet helemaal mogelijk is)

    Wat is internet toch een mooi medium voor deze dingen.

    Zijn website is www.tripleimpact.nl,

  • Sylvia

    Hallo,

    Ik ben eveneens op zoek naar dat boek. Hebben jullie het intussen al ergens gevonden? Via die website kom ik er precies ook niet?

    Alvast bedanktMia schreef:

    >

    > Beste Martine,

    >

    > Een psycholoog in Amersfoort die met deze methode werkt, is

    > zo aardig geweest

    > dit boek als pfd op de site te zetten. Want het is inderdaad

    > niet meer verkrijgbaar.

    > Ik ben ook erg enthousiast over het boek, ieder stel zou het

    > “moeten” lezen,

    > ter genezing en ter voorkoming ( hoewel dat geloof ik niet

    > helemaal mogelijk is)

    > Wat is internet toch een mooi medium voor deze dingen.

    > Zijn website is www.tripleimpact.nl,

  • Nicole

    Je kunt wel regelmatig op bol.com kijken. Ik was ook al een behoorlijke tijd op zoek naar het boek. Had het een keer van mijn ouders geleend en kan me er helemaal in vinden. Tis wel fijn om er regelmatig weer eens in te kijken. Het is inderdaad niet te krijgen maar dit keer had ik geluk op bol.com. Iemand bood het tweedehands aan…

  • Samyra

    Aan Martine en alle andere zoekers naar de vertaling van het geweldige boek ‘Getting the Love You Want’ of ‘De Volwassen Relatie’ door Harville Hendrix:

    Goed nieuws! Het boek komt in de allernieuwste gereviseerde 2019 versie vertaald in het Nederlands uit met de titel: ‘Krijg de Liefde die je wilt’ bij uitgeverij Succesboeken.nl, op 31 mei 2019. Harville Hendrix komt dan zelf met zijn vrouw naar Nederland om het boek te lanceren en op 1 juni een workshop voor stellen te geven en op 2 juni een dag voor professionals. Mis het niet! 

    Informatie kun je vragen bij Loving Life Coaching in Haarlem of bij Succesboeken.nl

  • Abdiel

    It’s very informative and you are obviously very knowledgeable in this area. You have opened my eyes to varying views on this topic with interesting and solid content. online dealings

  • Abdiel

    it was a wonderful chance to visit this kind of site and I am happy to know. thank you so much for giving us a chance to have this opportunity.. online dealings

  • Abdiel

    Through this post, I know that your good knowledge in playing with all the pieces was very helpful. I notify that this is the first place where I find issues I've been searching for. You have a clever yet attractive way of writing. online dealings