leesclub regio den bosch/tilburg

  • Ing

    Hallo allemaal,

    ik ben bezig een leesclub te beginnen voor dames in de regio Den Bosch/Tilburg. Wie heeft er interesse?

    Ik zou graag eens in de 4 a 6 weken gaan afspreken om een door ons allen gelezen boek te bespreken en het gezellig te hebben.

    Ik heb zelf een erg brede smaak qua literatuur.

    mail me op: feyra76@gmail.com

  • Myra

    hallo Ing,

    misschien leuk om naar het boekenfeest te komen om daar lezers en schrijvers te ontmoeten. kiki maar eens op http://krom-recht.hyves.nl voor meer info over LOS

    je bent van harte welkom op 19 april

    groetjes

    myra

  • E. van Kessel

    Hallo,

    Ik wil graag aan een leesclubje deelnemen. Laat je me iets horen als dit nog kan.

    Groet,

    Esther

  • Willeke Nederkoorn

    Hallo,

    Ik ben al geruime tiid op zoek naar een leuke leesclub. Graag zou ik daar wat meer

    over willen weten.

    Met vriendelijke groet,

    Willeke Nederkoorn

  • Claudia

    Ook ik ben op zoek naar een leuke leesclub.

    Den Bosch is me wat te ver (kom zelf uit Breda), maar Tilburg zou eventueel wel kunnen.

    Zijn er nog meer mensen die hier naar op zoek zijn?

    Groeten,

    Claudia

  • Heleen

    oktober 2010

    Hoi, ik ben ook geïnteresseerd in een leesclubje!

    Ik woon omgeving Tilburg maar ook Breda kan. Mijn voorkeur gaat er naar uit om ongeveer eens in de 6 weken samen te komen (locatie? roulerend bij iemand thuis..bij mij zou kunnen) en met max. 6-8 pers. in een clubje.

    Ik ben altijd op zoek naar goede, nieuwe titels, wat ik tot op heden goede boeken vind: Paulo Coelho, Fractie v/h geheel, Schopenhauer kuur, honderd jaar eenzaamheid, Isabel Allende, Arthur Japin, dagboek van een Geisha etc. en het lijkt me leuk om er met andere mensen over na te kunnen praten en andere invalshoeken te horen.

    Misschien kunnen andere geïnteresseerden hun mail adres achterlaten? of mij mailen nr1heleen@hotmail.com

    groetjes Heleen

  • Sandra

    Hallo, Ik woon in Den Bosch en heb belangstelling om in een leesclub deel te nemen. Geldt de oproep nog steeds?

  • Roberta

    Hoi, misschien wat laat maar ik zou ook graag bij aansluiten bij een leesclub, is er al genoeg interesse.

    Ik woon ook in Den Bosch, ik ben 46 jaar en las vroeger heel veel.

    Ik wil het graag nu ik meer tijd op willen pakken.

    Ik zie graag je reactie.

    Vriendelijke groet,

    Roberta

  • Joke

    Goedemiddag,

    Ben op zoek naar een leesclub in 's-Hertogenbosch of omgeving.

    Met vriendelijke groet,

    Joke Sertons

  • Miranda

    Dag allen,

    Ook ik ben op zoek naar een leesclub in 's-Hertogenbosch. Waar mag/kan ik mij bij aansluiten?

    Groet,

    Miranda

    m.boodt@live.com