leesclub regio den bosch/tilburg

  • Judith R. Alvares

    Ik sluit me graag aan bij een leesclub in Den Bosch

    Gr.

    judith

  • carlijn

    Hoi,

    Ik (37 jr) zoek mensen om een leesclub te starten in Den Bosch.

    carlijnco@hotmail.com

    groeten Carlijn

  • colette

    Hoi ik ben wel geïnteresseerd in een leesclub in Den Bosch

  • marieke

    Hallo,

    Ik ben ook een leesfanaat, brede smaak, 47 jaar, op zoek naar een leesclub en woon in Den Bosch.

  • Jodi

    Hoi,

    Ik zou graag deelnemen aan een leesclub in de regio Den Bosch. Ik ben 51 jaar en lees erg veel.

  • Wilma

    Hallo allemaal,

    Ik (51 jaar) zou me graag bij een leesclubje aansluiten. Woon in Rosmalen en hou van diverse genres. Lijkt met leuk om door anderen getipt te worden op leuke boeken en daar samen gezellig over van gedachten te wisselen.

    Groetjes,

    Wilma

    email BarbaraC62@gmail.com

  • Edwin vd Heuvel

    Dag ,

    Ik kan in Tilburg geen club vinden die elke maand eens lekker door praat over een boek of een boekentip. Daarom zoek ik een mens of 5-10 die meedoet.

    Wat: leesgroep. Elke maand een of twee boeken bespreken. Gezelligheid toegestaan! Kan literair zijn, hoeft niet. Van Wieringa tot Mulisch, van Giphart tot van Rooijen, van Asterix tot Nietsche. Als je maar wat van elkaar opsteekt.

    Met wie: 5-10 personen, omgeving Tilburg/Breda/Den Bosch

    Hoe vaak: eens per maand. Kan bij mij thuis, buiten de deur ook mogelijk, bij toerbeurt bij iemand thuis, in overleg te bepalen.

    Hoe vaak: eens per maand een avond

    Wie ben ik: Edwin vd Heuvel, pa van 3 kinderen, wonend&werkend in Tilburg. En ik kan dus geen leescluppie vinden, dus….probeer ik het zo.

    Tip: lijkt me leuk om ook eens schrijfwerk van leden van de leesgroep te lezen. Lezers zijn soms ook lezenswaardige schrijvers…

    Ik hoor graag,

    EvdH

  • betty van wijk

    Ik ben woonachtig in Den Bosch en ben op zoek naar leesgenoten tevens leesclub en boek bespreking

  • Ton

    Hallo Betty,

    Wat voor literatuur lees je ….. misschien hebben we gemeenschappelijke interesse. Ik kom uit ook uit Den Bosch.

    Groeten,

    Ton

  • Abdiel

    this blog was really great, never seen a great blog like this before. i think im gonna share this to my friends.. online dealings