Wie kan illustreren?

• Veronique

Hoi!!

Ik ben druk bezig met het schrijven van een peuterboek. Hoofdpersonage is een muis met haar familie.

Het verhaal is bijna klaar maar nu ben ik op zoek naar iemand die mij wil helpen met de illustraties. Wie kan er goed tekenen en wil mij hiermee helpen?

Alvast hartelijk bedankt!!

• AtelierBrigitte

Hoi Veronique,

Ik ben sinds een poosje bezig met het maken van illustraties, en dan vooral voor kinderboeken. Misschien kan ik wat voor je betekenen? Op welk mailadres kan ik je bereiken zodat we wat meer informatie kunnen uitwisselen?

Groetjes,

Brigitte

• Bianca Jonker

Hoi,

Ik wil heel graag meer gaan illustreren. Heb zelf al enkele peuter boeken gemaakt. Als je me een stukje uit het verhaal stuurt maak ik vrijblijvend een eerste tekening. Het is wel handig als je vermeld in wat voor een soort stijl je ongeeer alles zou willen? Grote bladvullende tekeningen in sprekende kleuren waar veel op te zien en te zoeken valt lijkt mij waarschijnlijk voor een peuterboek maar misschien denk je daar anders over? Graag heb ik eens contact.

Groetjes Bianca

www.kinderkunstkamer.nl

• marieke Stapelkamp

Hallo Veronique,

Een paar dagen geleden kwam ik je oproep tegen.

Zelf schilder ik verhalen als prenten in een prentenboek. Een schrijfster is juist begonnen bij het verhaal een passende tekst te schrijven.

Op mijn site (www.mjdekoning.nl) kun je zien hoe ik nu schilder. Tijdens het volgen van de cursus illustratief schrijven heb ik ook veel met aquarel gewerkt.

Als ik dieren uitbeeld blijven ze er levensecht uitzien. Door gezichtuitdrukking en houding krijgen ze toch iets menselijks.

Twee dagen per week werk ik als juf op een basisschool met kinderen van groep 1 en 2. Ik denk dat ik wel voor jouw doelgroep kan illustreren.

In ieder geval heel veel succes bij het schrijven en wellicht publiceren van je verhaal.

Met vriendelijke groet,

Marieke Stapelkamp-de Koning,

Rotterdam.

• Erik Straver

Beste Veronique,

Kijk eens op www.plaatjesenprentjes. nl of www.kre-add.nl

Misschien zit de stijl die je zoekt er wel tussen.

Groet

Erik

Veronique schreef:

>

> Hoi!!

>

> Ik ben druk bezig met het schrijven van een peuterboek.

> Hoofdpersonage is een muis met haar familie.

> Het verhaal is bijna klaar maar nu ben ik op zoek naar iemand

> die mij wil helpen met de illustraties. Wie kan er goed

> tekenen en wil mij hiermee helpen?

>

> Alvast hartelijk bedankt!!

• Ontwerp Studio Gijnig

Graag nodig ik u uit op mijn site www.studiogijnig.nl

Onder het kopje kinderboeken illustraties is een kleine selectie van mijn werk te zien.

Graag hoor ik van u of we evt iets voor elkaar kunnen betekenen.

Groeten esther

• Lu

Ik zou graag meer willen illustreren. Ik teken, aquarel en schilder als sinds ik kind was. Maar ik ben heel slecht in het verzinnen van kinderverhalen. Ik ben dus juist op zoek naar iemand die mij wat verhalen kan geven waarbij ik wat kan illustreren. Nu neem ik aan dat Veronique uit alle reacties inmiddels wel een gegadigde heeft gevonden, maar misschien is er nog iemand die er op zoek is naar illustraties of zijn verhalen wil opleuken?

• Lindsay Eeckhoudt

Beste,

Ik zou graag willen helpen bij het illustreren van je boekje.

Ik heb wel nog nooit iemand geholpen bij het illustreren van boeken. Maar ik heb toegepaste beeldende kunsten in het secundair gestudeerd dus ik kan vrij goed tekenen.

Het is altijd een droom geweest van me om te illustreren van kinderboeken.

Ik heb momenteel juist bezig met het tekenen van een nieuw figuurtje namelijk een muisje.

Als je in zee wil gaan laat me dan maar iets weten.

Vriendelijke groeten lindsay

0498798306

Ik woon wel in België ( Zele )