Mijn Boekenclub.nl online!

• Mijn Boekenclub.nl

Mijn Boekenclub.nl is sindskort online!

Wat is Mijn Boekenclub?

Deze site is onderverdeeld in 3 hoofdonderdelen: Lezen, Schrijven en Kopen.

Lezen:

- Bekijk de bibliotheek en lees boek beschrijvingen

- Plaats reacties in de bibliotheek

- Schrijf je eigen boekbespreking over een boek en discussieer/praat hierover.

Schrijven:

- Schrijf je eigen verhalen of gedichten en deel deze met alle andere leden.

- Maak contact met uitgevers via onze website!

Kopen:

- In samenwerking met Bol.com kunt u de nieuwste boeken rechtstreeks via Mijn Boekenclub.nl kopen.

Maak nu snel een gratis profiel aan en begin met het delen van je interesses, verhalen of mening!

Tot ziens.

• Mijn Boekenclub.nl

Rechtstreekse links:

http://www.mijnboekenclub.nl

• Goh

je wilt veel input van mensen die mogelijk lid worden, maar dan?

wat is er te beleven voor de mensen die de moeite nemen lid te worden én ook nog content leveren?

ik vermoed dat dát wellicht te mager is….?

Succes; Goh

• Mijn Boekenclub.nl

Mijn Boekenclub.nl staat nog in de kinderschoenen en heeft leden nodig om te groeien. Op dit moment kunnen leden/boekenliefhebbers:

- Profielen aanmaken

- Profielen bekijken / onderling berichten sturen

- Bibliotheek gebruiken

- Boekbesprekingen schrijven / lezen en op reageren/praten.

- Eigen verhalen schrijven om te delen met iedereen

- Eigen verhalen van anderen lezen

- Eigen gedichten schrijven en lezen.

- Boeken kopen

- Nieuwsbrief

- Wij kunnen het contact leggen tussen verschillende uitgevers en de mensen die eigen werken toevoegen.

Mijn Boekenclub.nl is gebaseerd op “user input”. Daarom hebben wij een ideeenbus op de website zodat iedereen zijn/haar idee voor nieuwe toevoegingen of aanpassingen kan delen met ons.

In de komende maanden:

- een discussieforum voor alle daagse praat

- een ruil prikbord. (voor het verkopen of ruilen van tweedehandse boeken)

- een schrijvers bibliotheek. Zoek alle informatie over auteurs.

Voor een boekenliefhebber is er genoeg te beleven en uiteindelijk genoeg te lezen en te delen.

• erik

Best een leuk initiatief, maar ik vind het niet heel veel toevoegen aan alles wat er al kan en gedaan wordt op internet. Een “schrijvers-bibliotheek” bv. Toets een willekeurige schrijver in bij google en je vindt ongeveer alles. Besprekingen: Kijk op de sites van bol.com, proxis, amazon, en de besprekingen rollen over je scherm.

Maar toch waardeer ik het initiatief en zal ik me aanmelden. :)

• Goh

ik waardeer élk vrolijk boekeninitiatief, maar dit is gebakken lucht :)

• erik

Als het niks blijkt te zijn haal ik de website uit mijn favorieten en klaar is Kees. Het nieuwe boek van Ruiz Zafon komt vandaag per post, dat wordt de eerste recensie :)

• Foetelfeeks

ik vind deze mooier: http://watleesjij.nu/ (nee die is NIET van mij, maar kwam ‘m vorige keer tijdens ’t surfen tegen. en nee ik heb er ook geen aandelen in)

• Patricia

Er zijn diverse vergelijkende initiatieven, zoals Dizzie en Watleesjij.nu.

Aan www.leesditboek.nl heb je ook nog echt wat. En met http://boeken.blog.nl/ probeer ik ook zo m'n bijdrage te leveren.

• Lotte

Hallo,

Is deze boekenclub ook voor jeud (va. 12 jaar?)

mvg,

L.Martens.