Schrijfwedstrijd: schrijftalent gezocht!

• HET MANUSCRIPT

Heb jij schrijftalent? Droom je ervan dat jouw boek wordt uitgegeven? Doe dan mee aan het BESTE MANUSCRIPT 2009, de eerste wereldwijde Nederlandstalige schrijfwedstrijd met Renate Dorrestein als eregast. Je kan je manuscript digitaal insturen tot 31 december 2009. Kijk op de website voor meer informatie: www.hetmanuscript.org

• j de goede

Een onbekend goed slecht bericht.) blad 1 02_11_2009.

Op weg naar het onbekende, de weg die ik nooit eerder of vaker zou gaan inslaan.

Ik zal eens bij het begin van mij onbekende weg beginnen, tussen door langs waar heen en waar naar toe het ook beringt, maar het geeft geen inzicht tot het leren van bepaalde levens patroon van alledaags.

• khadija

Ik hoor gefluister in mijn rechter oor, vergeten en vergeven. Maar al ik u niet kan vergeven, als ik alleen aan een ding kan denken en het niet kan vergeten. Als ik mijn ogen dicht doe voel ik mij veiliger als ik mijn ogen open hou. Er zal een dag zijn dat ik mijn ogen open doe en in jouwe ogen kijken en kan weglopen. Maar nu weet ik dat het mij niet kan lukken, nu weet ik dat als ik in jouwe ogen kijk. Dat mijn hart pijn gaat doen, dat het gevoel geeft dat het gaat scheuren. Heel langzaam, ik wilde niet opkijken maar deed het wel en natuurlijk kreeg ik het gevoel dat ik jouwe heb verlaten. Ik snap het niet maar nu wel 1 ding is belangrijk om te onthouden, vergeven zal ik nooit.