Intro
Ik heb een humoristisch en vooral herkenbaar boek (voorbeelden uit het boek, zie beneden) geschreven met als thema: de hilarische kant van dating.
Een feest van herkenning, niet alleen voor de gelukszoekers in de wereld van de liefde, maar ook voor de “pechvogels” die hun vrijheid reeds hebben ingeleverd en nu hun zegeningen tellen.
Ook interessant voor hen die nog nooit op een datingsite zijn geweest, maar wellicht overwegen om toch op een datingsite te gaan of gewoon nieuwsgierig zijn wat het inhoudt.
Als uitgangspunt dienen de uitspraken van vrouwen op datingsites, waarop de auteur geestige commentaren heeft gegeven.
Reeds bij de preview op een datingsite sloeg het goed aan bij de dames.
Enkele treffende uitspraken van hen:
Bij toeval laat ik n jongere vriendin zien wat een datingsite nou eigenlijk is en voer voor haar 'n andere leeftijdsgrens in. Ik heb me rot gelachen om alle hilarische voorbeelden, die vaak maar al te waar zijn. Je hebt me dus heel wat uurtjes leesplezier bezorgd. Mocht je ooit n ander beroep willen kiezen dan kun je zo n cabaretprogramma schrijven over dit onderwerp. Ik heb er veel van geleerd en wil je aanraden ook eens te kijken hoe mannen zich presenteren want die het soms niet veel beter hoor.
Ik wens je veel succes met het zoeken naar een geschikte partner.
En weer een andere:
Jij….. Jij bent geweldig!!!!!!!!!!!! Ik heb zo gelachen met wat je schrijft. Erg grappig en alles waar!
100 ptn voor je en ik wens je veel succes met de dames hier hahahahaha.
Inhoud boek
Hier een klein voorproefje van wat je kunt verwachten (zonder te pretenderen dat dit de allerbeste opmerkingen zijn, maar het dient gewoon om een indruk te geven). Uittreksel uit Dating Is Fun! (Kirja), Henri Smeets ©2009.
* ach ja, de dooddoener bij uitstek: “EEN DAG NIET GELACHEN, is een dag niet geleefd”……de vrouw die dat klaarspeelt (met of zonder clownsneus) mag me bijles geven, ik lach me namelijk graag elke dag rot als het effe kan.
* “Ooh ja mijn HAARKLEUR is origineel donkerblond tegen bruin, de kleur nu is roodachtig paars..zoiets”
Zoiets? Zou het ook pimpelpaars kunnen zijn?
Maar meid, ik zoek geen kameleon, ik zoek een vrou-hou-w!
* “Maar liefde is als SINTERKLAAS, je moet erin geloven, anders wordt het niks! ”
Enne? Liefde is als Sinterklaas? Sinterklaas is na twee dagen weer gevlogen…….
* “ik heb 2 kinderen een zoon van 6 en een dochter van 3 en in het weekend gaan we dan leuke dingen doen, bioscoop, speeltuin of gewoon bij OMA op bezoek”
Nou, ik hoef niet zo nodig bij oma op bezoek om voor de 100ste keer te horen dat de kindertjes in één week tijd weer behoorlijk gegroeid zijn.
Maar een griezelige horrorfilm met de kids kijken sla ik niet af………zijn ze tenminste effe rustig……tja, Sinterklaas en Zwarte Piet komen helaas maar één keer in het jaar……
* “Zie je jezelf als GODSGESCHENK voor iedere vrouw… reageer dan vooral niet!!!”
Ik zie mezelf als surprise voor iedere vrouw, mag ik dan wel reageren?
* “Kun je het BESTE en SLECHTSTE in mij naar bovenhalen?”
Dat beste wel, maar dat slechtste laat ik liever zitten waar het zit….en verroer je niet…..
* “Ik heb een geweldige zoon die mij iedere dag bewust maakt van de WONDEREN der aarde.”
Uhm….zijn die wonderen der aarde verpakt in een te legen luier soms?
* “ik ben zo TROUW ALS EEN HOND !”
Oh Oh! Trouwe hondjes hebben de onhebbelijkheid om het gezicht van het baasje helemaal af te likken….heb jij dat ook?
* “(ik ben de LINKSE DAME op de foto)”
….slik…..
* “Krijg je tot op heden redelijk beeld en denk je: van die DOOS wil ik meer weten ………dan kom maar op!!”
Doos? Zeg maar gerust container.
* “ps heb sinds kort een NEUSPIERCING en ben er erg blij mee.. jippieeeeeee”
Is die neuspiercing daar ook blij mee? Want elke dag in de snot zitten lijkt me geen pretje…..
* “een goed boek niet weg kan leggen en blijft LEZEN tot 3 u 's nachts.”
Ook een manier om aan te geven dat je geen ‘one night stand’ wilt…….
* “Vind je Terschelling net zo leuk als een reis naar ZUID AFRIKA of CUBA?”
Uhm……..ja, als daar ook Zuid-Afrikanen en Cubanen zijn….dan wel.
Een heel mooi geschenk voor de feestdagen….geef het aan de goeie Sint mee of laat de Kerstman het afgeven aan je dierbare.
Details:
meer dan 60 pagina's lachplezier, formaat 17 x 24 cm! (Uitgeverij Kirja).
Voor verkrijgbaarheid, zie indrukwekkende lijst van winkels op:
Hier staat ook een afbeelding van het boek.
Outro
Opmerking m.b.t. de cover van het boek.
Ook al had ik aanvankelijk een ander ontwerp, uiteindelijk heeft de uitgever dit voorgesteld en ik kon me erin vinden, omdat het eigenlijk precies weergeeft wat een datingsite is: plaatjes kijken (en daarna pas wordt in de persoonlijke profielen gekeken, ofschoon menigeen het graag andersom zou zien (smile)).
Bij deze hoop ik met dit boek een bescheiden bijdrage te mogen leveren aan jouw gezondheid (immers, lachen is gezond, toch?). Bijwerking zou kunnen zijn: buikpijn.
Doe jezelf een lol en schaf het aan.
Voel je vrij dit door te sturen aan eenieder voor wie het interessant zou kunnen zijn en beveel het warm aan. Alvast bedankt (ook namens je lachspieren).
Dating is fun! (
Groetjes,
Henri