Ik ben opzoek naar iemand die mijn levensverhaal in boekvorm samen met mij wil schrijven

• victoria

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij , mijn levensverhaal in boekvorm wilt opschrijven.

Ik heb een misbruik verleden en heb 10 jaar in een sekte gezeten(israel, amerika, nederland)

Ben er uit gevlucht en heb in een blijf van mijn lijf gezeten.

Ik weet dat veel mensen nog in situaties zitten waar ze denken niet uit te kunnen.

Ik wil graag met mijn verhaal die mensen bereiken en zo misschien wel de stap durven zetten om uit een benauwde situatie te stappen.( en ook voor prefentie tegen machtmisbruik bv loverboyes, sektes enzo)

Denkt u mij te kunnen helpen en wilt u dat?

dan hoor ik graag van u

groetjes Victoria

• Emma Lesuis

Hoi Victoria,

Ik las je oproep, van vorig jaar weliswaar, maar ik ben erg geinteresseerd in jouw verhaal. Zou je me kunnen contacteren?

Met vriendelijke groet

Emma Lesuis

KRO Redactie

emma.lesuis@kro.nl

• Abbas

Horizontal core cutting is designed to cut through different floor concrete thicknesses. Powerful saws and modern construction machinery cut through reinforced or mass concrete for building and demolition purposes of AL Raihan Rental. Sawing and drilling and not the only concrete cutting methods available in UAE.