leuke leesclub uit Zeist/Amersfoort zoekt nieuwe leden

• Bo

Hallo lezers!

Wij zijn een leuke en gezellige leesclub uit de regio Zeist/Amersfoort met 6 leden. De groep bestaat uit 5 vrouwen en 1 man. Nu lijkt het ons heel leuk als 1 of 2 mannelijke lezers zich bij onze leesclub zouden willen aansluiten. Dus als je graag leest, laat dan wat van je horen!

• Wilma

Hallo,

Ik ben Wilma (helaas voor jullie geen man) en ik ben op zoek naar een leesclub.

Zijn vrouwelijke aanwinsten ook welkom bij jullie club?

Welke boeken lezen jullie zoal? En hoe vaak komen jullie samen?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Wilma

• Bo

Hallo Wilma,

We zijn niet alleen op zoek naar mannen, maar omdat we maar 1 man in de groep hebben, lijkt het ons voor hem wel leuk om gezelschap te krijgen!

Tijdens een bijeenkomst kiezen we gezamenlijk een nieuw boek. Dat kan van alles zijn, meestal maken we allemaal een lijstje, en dan kiezen we daaruit het boek dat de meeste mensen aanspreekt. Boeken die we het afgelopen jaar gelezen hebben zijn: Het diner van Herman Koch, Vaslav van Arthur Japin, Dorsvloer vol Confetti van Franca Treur, Liefdesval van Esther Freud, Tot alles Gezegd is van Enne Koens en momenteel lezen we Tikkop van Adriaan van Dis. We komen ongeveer 1 keer per 6 weken bij elkaar, beurtelings bij 1 van de deelnemers thuis. De eerstvolgende bijeenkomst is op 21 februari. Misschien kun je iets over jezelf vertellen?

Hartelijke groet,

Bo

• Joke

Goededag

Graag zou ik bij een leuke leesclub aangesloten zijn, als jullie op een woensdagmiddag of vrijdagmorgen wel eens samenkomen.

Zo niet, op welke tijden komen jullie dan samen.

In het geval dat tijden niet kunnen voor mij, weet u dan toevallig nog andere leesclubs in Amersfoort?

Alvast bedankt voor uw antwoord,

Vriendelijke groet,

Joke

• Sandra

Hallo Bo,

Is er nog plek voor een enthousiaste lezer? Helaas ben ik geen man, maar ben wel op zoek naar een leesclub in Amersfoort.

Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie leesclub? En komen jullie overdag of savonds bijeen? Ik werk namelijk overdag en ben niet in de gelegenheid om overdag af te spreken. Ik hoor erg graag van je.

Groet,

Sandra

• Gerda van der Heyde

Hallo Bo,

Ook ik ben geen man, maar wel een enorm enthousiaste lezer. Graag zou ik me bij een leesclub willen aansluiten

die echt bij elkaar komt en de boeken bespreken.

Ik ben 45 en lees veel en vaak. Is er nog plaats voor een toegewijde lezer uit Amersfoort?

Ik hoop van je te horen.

Hartelijke groeten,

Gerda van der Heyde

• jacco

Mij spreekt een leeskring ook aan. Ik ben wél een man dus brengt minder onbalans voor jullie dus je mag wat info over de tijd en plaats emailen en dan kunnen we eens kennismaken.

Groeten,

Jacco

jacco3@hotmail.com

• Miriam

Goedemiddag Leesclub,

Ik ben al 55 jaar een meisje en zoek mede liefhebbers om af en toe mooie literatuurervaringen te delen.

Zoeken jullie nog leden en mogen dat ook meisjes zijn? (Die lezen blijkbaar toch meer dan jongetjes)

Ik hoor het graag,

Beste groet,

Miriam

Laatst gelezen boek: “China Witnesses”, zeer de moeite waard!

• Roelie de Weerd

Beste leesclub,

Ik wil mij ook graag bij een leesclub aan sluiten. Ik lees graag en veel en wil daar graag met anderen over praten. Ik ben een vrouw van 69 jaar en woon in Amersfoort.

Ik zie dat er veel reacties zijn, dus misschien hebben jullie al genoeg nieuwe leden. Ik hoop dat er nog plaats is en dat ik van jullie te hoor.

Hartelijke groeten,

Roelie de Weerd

• Jetske

Het lijkt mij leuk om aan een leesclub mee te doen. Hoe is de stand van zaken momenteel? Is er nog plaats voor , ja, een vrouw!

Waar zijn de bijeenkomsten en hoe vaak?

Ik wil het graag weten. Groeten, Jetske