Leesclub Utrecht

• Barbara

Hoi,

Ik ben Barbara, 35 jaar, en zoek mensen uit Utrecht om een leesclub op te richten. Ik heb vroeger altijd veel gelezen, maar de laatste jaren blijft het helaas beperkt tot vooral de vakanties. Als ik eenmaal begin aan een goed boek, dan kan ik daar helemaal in opgaan. Ik zou graag weer meer willen lezen. Het lijkt me leuk om samen op informele wijze boeken te bespreken en verrast te worden door keuzes van anderen. Het genre is wat mij betreft breed: romans, thrillers, literaire thrillers, autobiografieën.

Ik heb niet eerder in een leesclub gezeten, we kunnen de vorm en frequentie onderling afspreken.

Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar labarbarbara@hotmail.com.

Groetjes,

Barbara

• Barbara

Het werkt beter als ik het juiste emailadres erbij zet:-). Het moet zijn: labarbarara@hotmail.com

• Noortje

Hoi,

Ik doe graag mee met je leesclub. Leuk en heb er zin in. Wie doet er nog meer mee???? Dan kunnen we aan de gang :-)

Groet

Noortje

• Barbara

Donderdag 31 maart om 20 uur hebben we onze eerste bijeenkomst gepland. We zijn nu met z'n vijfen. Wil je meedoen, dan ben je van harte welkom om aan te schuiven. Stuur een mailtje naar labarbarara@hotmail.com

• Babs

Hoi hoi,

Ik heb net een mail verzonden naar Barbara (ik post maar even voor het gemak onder “Babs” ;-)) met enkele vraagjes maar ik was nog even vergeten te vragen wat de gemiddelde leeftijd van de groep is.

Groetjes!

Babs

• Mirjam

Hallo Barbara,

Wat een leuk initiatief.

Ik ben wel geïnteresseerd, maar zou je me kunnen vertellen of de bijeenkomsten in de stad Utrecht zijn of verder?

Ik heb nl geen auto.

Ben ook wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de groep! (ik ben 31)

Mvg,

Mirjam

• Lisa

Ook ik ben geïnteresseerd! Ik ben 26 en net naar Utrecht verhuisd. Ik ben dol op lezen en dit lijkt mij bovendien een leuke manier om wat nieuwe mensen te leren kennen.

Groetjes Lisa

• Bernice Hendriks

Hallo dames,

Bestaat jullie leesclub nog en zoja, kunnen jullie nog een lid erbij gebruiken?

Ik ben 38, woon in Utrecht en heb vroeger tijdens mijn studie nederlands veel gelezen maar de laatste jaren is dat een beetje verwaterd. Ik wil graag ervaringen uitwisselen over interessante boeken. Mijn interesse is vrij breed; van literaire romans, trillers, biografieen naar reisverhalen en reality,maar wel met enig niveau, dus geen chicklits van Sophie Kinsella,haha.

Ik hoop van jullie te horen.

groetjes,

Bernice