M. Everma, De Doopkaars en Vogeltje

  • Mieke de Wit

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar de boeken De Doopkaars en Vogeltje van M. Everma,

    Mijn moeder is al jaren op zoek naar deze boeken en ik zou deze haar dolgraag cadeau doen.

    Wie kan mij aan deze boeken helpen?

    Groetjes Mieke de Wit

  • goudenregen

    Beide (zeer dure) boeken worden aangeboden op boekwinkeltjes.nl

    Tik bij zoeken: M. Everma

    Vriendelijke groet,

    Sjoerd/Goudenregen

  • Mieke Hermsen

    Hoi Mieke,

    Ik las je berichtje dat je moeder al jaren op zoek is naar de boeken van M. Everma.

    Net als zij ben ik ook fan en heb in mijn jeugd deze boeken verslonden.

    Probeer ze zelf ook te verzamelen en heb nu het exemplaar van de Doopkaars en Moeders jongen dubbel.

    Ik ben geen handelaar en heb me dan ook op internet georienteerd wat men nu voor deze boek en vraagt.

    Ben er een beetje tussenin gaan zitten en vraag € 125,= voor de Doopkaars en € 25,= voor Moeders Jongen.

    De boeken zijn in zeer goede staat, beiden met originele afbeelding op voorkant.

    Mocht je nog interesse hebben dan hoot ik het graag.

    Groet Mieke Hermsen

  • Calimero

    Ik heb de boeken Vogeltje zesde druk en Vogeltje blijft zingen daar staat geen druk in. Ik hoef er echt geen 65 Euro per stuk of meer voor te hebben. Ze zijn gekocht voor 4,90 gulden, dat is nog te zien en mijn meisjesnaam staat er voorin. Neem maar contact met mij op dan overleggen we wel over de prijs en de staat van de boeken.

    Ik wil wel vooraf betaald hebben.Groetjes van mij

  • Carla-V

    Ik wil ze graag van je overnemen, stuur me maar een mailtje wat je er voor vraagt. Je naam mag je wel met typex uitwissen. Groetjessss van mij Carla

    P.S. Ik heb mijn e-mail verwijderd, want het is niet meer nodig.

  • Gertie Rosier

    Dit is de tweede mail.Ging er iets fout? Dan maar opnieuw: Ik heb na een zoektocht van 25 jaar alle boeken inmiddels gevonden,in diverse uitvoeringen,en heb “Vogeltje” dubbel,maar ook “Vogeltje blijft zingen”-het vervolgdeel.

    De doopkaars heb ik ook dubbel (uniek!).Dit laatste boek is echt nergens meer te vinden!

    Heb het in een partij moeten kopen via via ,aangezien ik zo'n buitenkansje niet wilde laten schieten.

    Ik heb er best veel voor moeten betalen,en vraag voor alledrie de boeken een reële prijs.

    Neem contact met me op,als je de boeken inmiddels nog niet gevonden hebt.

    Groeten,Gertie Rosier- meerssen.

  • J.M.A.

    Hallo,

    Ik zoek deze boeken ook,

    heeft u ze nog en wat wilt u ervoor hebben?

    Met vriendelijek groet Marianne.

  • Conny

    Beste Marianne,

    De boeken ‘De Doopkaars’, ‘Vogeltje’ en ‘Vogeltje blijft zingen’ van M. Everma wil ik verkopen. Zoekende op internet belandde ik op deze site en zag uw vraag naar deze boeken.

    Als u nog interesse in deze boeken heeft dan kunt u contact met me opnemen.

    Vriendelijke groeten,

    Conny

  • lenny

    wat vraagt U voor deze boeken

    heb er interesse in

    vogeltje werd bij ons op school voorgelezen, tijdens kookles

    groetjes van lenny saelman

  • Conny

    Beste Lenny,

    De boeken ‘Vogeltje’, ‘Vogeltje blijft zingen’ en ‘De Doopkaars’ wil ik voor € 130,– inclusief de verzendkosten aan je verkopen. In twee boeken staan op het voorblad een datum met korte reden van verkrijgen van boeken geschreven.

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Conny