Ankie's tweelingzusje

• Wendy van de Lageweg

Ik ben op zoek naar het boek ‘Ankies’s tweelingzusje'. Het is een boek wat mijn moeder in haar jeugd gelezen heeft en heel graag zou willen hebben. Ik wil haar een plezier doen. Heeft iemand het misschien liggen die het kwijt wil?

• goudenregen

Beste Wendy,

Als het boek niet wordt aangeboden via deze rubriek, kijk dan eens op www.boekwinkeltjes.nl , daar staat het 2 x te koop (niet goedkoop).

Tik bij zoeken: tweelingzusje

Groetjes,

Sjoerd/Goudenregen

• Femke Alons

Goedemorgen,

Voor het eerst belandde ik op deze site en las je oproepje voor Ankies tweelingzusje.

Misschien ben je inmiddels al voorzien, als dat niet het geval is kun je het boek van mij overnemen.

Wil je in ieder geval even terugmailen, ook als je al voorzien bent?

Met vriendelijke groet,

Femke

• Guus

Ha Femke,

Ik ben wel een beetje geinteresseerd, afhankelijk van de prijs. Heb je het nog, of heeft die ander gereageerd.

Doeg

Groeten van Guus

• Wendy van de Lageweg

Beste Femke,

Ik lees niet pas je reactie op mijn verzoek. Ik dacht dat ik automatisch een bericht bij mijn emailberichten kreeg, maar dat is dus niet het geval.

Ik zie net dat er nog iemand gereageerd heeft, toevallig ook vanavond, maar ik heb zeker nog wel interesse.

Wat wil je er voor hebben (mocht je het nog niet weggedaan hebben?)

Met vriendelijke groet,

Wendy van de Lageweg

• Nicolien

Ik zoek Ankies Tweelingzusje ook. Nicolien.mizee@xs4all.nl

• Abdiel

Good to become visiting your weblog again, it has been months for me. Nicely this article that i've been waited for so long. I will need this post to total my assignment in the college, and it has exact same topic together with your write-up. Thanks, good share. Digital real estate business

• Abdiel

I recently came across your article and have been reading along. I want to express my admiration of your writing skill and ability to make readers read from the beginning to the end. I would like to read newer posts and to share my thoughts with you. Digital real estate business

• Abdiel

This is an excellent post I seen thanks to share it. It is really what I wanted to see hope in future you will continue for sharing such a excellent post. Digital real estate business