start leesclub Amersfoort e.o.

• josé

Hallo!

Al een tijdje ben ik op zoek naar een leesclub. Tot nu toe heb ik niets gevonden behalve clubs die mannen zoeken…

Daarom zoek ik nu vrouwen én mannen die het leuk vinden om een nieuwe leesclub te starten.

Ik ben zelf 38 jaar en lees van alles en nog wat. Ik houd van vele soorten literatuur.

Het lijkt me een leuke manier om interessante boeken (en mensen) te leren kennen.

Dus mail me als het je wat lijkt!

Groeten, José

• marc

Dag, ik ben een fervent lezer en zoek een groep mensen met wie ik interessante boeken kan bespreken. Mijn voorkeur gaat uit naar wereldliteratuur - al is dat al een punt van discussie. Ik denk bij de huidige schrijvers aan namen als Ian McEwan en Paul Auster - en bij de reeds overleden grootheden aan Mann, Hesse, tal van Russen en natuurlijk vele, vele anderen… Mocht je zo'n club kennen, er actief bij betrokken zijn, laat even weten!

Marc

• Helma

Dag Jose,

Hoe staat het met de leesclub? Ik heb een leesclub in andere omgeving, maar zoek er ook een dichter bij huis.

Helma

• Kim

Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een leesclub in Amersfoort. (gezellig bij elkaar komen enzo)

Ik ben 23 jaar, dus meeste leesclubs is de gemiddelde leeftijd een heel stuk hoger.

Groetjes Kim