Hallo allemaal, Ik ben al jaren op zoek naar een reisboek. Wat ik me herinneren is erg weinig, omdat ik in die tijd een aantal van dit soort boeken heb gelezen. De schrijster is een vrouw en zij verhuist samen met haar partner/man, naar Frankrijk (meest waarschijnlijk) Terwijl de man een boodschap doen is, krijgt de vrouw bezoek van een nieuwe buurman. Hij is een prins(?) en woont samen met zijn vrouw (een professionele(?) muzikante en zijn moeder in een groot huis(kasteel?). De prins brengt een fles wijn (champagne) mee en dat drinken ze uit jam potten, omdat de vrouw de glazen nog niet heeft gevonden. De vrouw voegt recepten toe aan haar boek en krijgt advies (over recepten) van de moeder van de prins. Wat ik me vaag herinner, is dat een hoofdstuk misschien de prins en de vuilnisman heet? Het is veel jaren geleden dat ik dit boek heb gelezen en ik heb het toen van mijn moeder gekregen en ik zou het zo graag weer een keer lezen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast heel erg bedankt.