Hoe verkoop ik mijn boek

• Myra van der Wal

Hoi Marja,

ik heb zojuist de site bekeken, zeker de moeite waard. Ik ga eerst contact opnemen met een weekblad hier in de buurt om promotie op gang te brengen middels een interview.

Het valt me erg tegen vwb de reacties die je retourontvangt van diverse bladen, media en personen die ik aanschrijf. Is het verzadiging of is het de onbekende auteur? Inmiddels heb ik wel contacten met andere “nieuwe” auteurs en dat is natuurlijk heel gezellig maar is niet de aanzet tot promotie wel fijn om ideetjes en gedachten uit te wisselen.

Jammer vind ik het dat er weinig hulp geboden wordt met promoten, misschien moeten we met een paar startende auteurs een presentatiedag gaan organiseren of zo! Of gezamellijk een promotieblad uitgeven met allerlei genres en nieuwe auteurs, ik ben wel in voor een uitdaging. Het boek is klaar en beschikbaar nu nog de juiste mensen vinden om de grote markt op te gaan.

Yvonne Keuls! niet voor promotie maar wel voor een reactie c.q. mening over mijn boek, ik weet zeker dat het haar aanspreekt.

groetjes

Myra

• Marja

Hoi Myra,

Je schreef: “Jammer vind ik het dat er weinig hulp geboden wordt met promoten, misschien moeten we met een paar startende auteurs een presentatiedag gaan organiseren of zo”!

In die richting heb ik ook al zitten denken. Als je op mijn naam klikt kun je mij mailen, misschien wel leuk om op die manier 'n beetje te kunnen brainstormen.

Groetjes,

Marja

• Marja

Ha, ha, ik ben aan het verkeerde draadje gaan “hangen”.

• Myra van der Wal

Hoi Marja,

ik heb op de prikpagina een oproepje gezet om te kijken of er meerdere geinteresseerden zijn. Even de reacties afwachten om te kijken hoe landelijk we bereik hebben.

Ondertussen informeer ik nog steeds naar regionale mogelijkheden.

groetjes

Myra

• sam

hallo

ik ben klaar met mijn boek.dat is mijn eerst boek en ik wil in de markt brengen ik weet niet hoe ik moet mijn boek verkopen uitgeverij heeft heel veel nadelen ik wil mijn eigen boek uitgeven