Het groenestein syndroom

  • mario

    mijn lieve mams heeft daar gezeten in de rotste jaren onder het bewind van die mooie RK nonnen en broeders-ze is 31-12-2010 overleden-heeft er niet veel over los willen laten maar van mij mogen die zg mooie RK nonnen en broeders van de liefde voor eeuwig branden in de hel!

    ik heb het boek uit de jaren 80- bizar

    mariodrunick@live.nl

  • Hendrik

    Ik heb m'n weblog weer open gezet. Men kan hier reacties plaatsen en ervaringen delen

    http://groenestein.web-log.nl/

    Corrie van de Luytgaarden, je weet dat jouw vader en ik veel praten.

    groetjes

  • carla goedkoop

    Hallo Connie,

    Als je contact met mij opneemt kan ik je veel vertellen over Groenenstein.

    Vriendelijke groet,

    Carla

  • carla goedkoop

    mario Schreef:

    ——————————————————-

    > mijn lieve mams heeft daar gezeten in de rotste

    > jaren onder het bewind van die mooie RK nonnen en

    > broeders-ze is 31-12-2010 overleden-heeft er niet

    > veel over los willen laten maar van mij mogen die

    > zg mooie RK nonnen en broeders van de liefde voor

    > eeuwig branden in de hel!

    > ik heb het boek uit de jaren 80- bizar

    > mariodrunick@live.nl

  • silvy hoogvliets

    hallo

    kunt u mij vertellen waar ik dat boekje kan kopen/bestellen. ik zoek het namens een goede vriendin van mij. haar familie leden hebben daar ook gezeten vandaar.

    mvg

    silvy hoogvliets

  • hanny bonnen

    hallo,ik ben hanny en heb van 1960 tot 1965 in groenestein gewoond met mijn zussen nel en thea en mijn broer joop.later kwam mijn broertje hans ook.wat in die jaren ervoor gebeurde was veel erger als in mijn tijd.het hing er ook vanaf in welke groep je zat.ik zat in groep 1.ik heb er heel veel narigheid aan overgehouden en ben lange tijd onder psychiatrische behandeling geweest.als iemand mij herkent zou ik dat leuk vinden.mvg hanny

  • hanny bonnen

    hai conny.ik ken je vader goed en weet dat hij er erg onder geleden heeft.ik heb er van 1960 tot 1965 gewoond .het is triest voor de mensen die er niet mee hebben leren leven.we kunnen in feite niets meer doen want de schuldigen leven niet meer.je vader is een hele lieve man.wees daar maar trots op .lieve groet voor jullie van hanny

  • looman

    IK ZOEK voor mijn moeder het boek het groenenstein syndroom mijn moeder heeft er gezetten van 1942 _1952

    Ze is al een tijdje op zoek naar dit boek het zou leuk zijn als ik haar dit kon geven zijn er nog meer meisjes van die ttijd

  • frans verwijk

    hi hanny ik ken je nog en je broer joop ook joop was zeer amikaal en jij was een lieverd toen jij was naar mijn mening in groep 1 met mn broertje jan verwijk mn zus en ik zaten in groep twee toen

  • frans verwijk

    halo ik herinner me je moeder wel we hadden zelfs nog verkering ha ha annelies was een mooie vrouw en ik ken ook nico loman we zaten samen in de vijfde en derde afdeling vr gr frans