Het groenestein syndroom

  • frans verwijk

    alles wat ik nog weet wil ik graag voor jou met je delen vr gr .frans

  • Fred Kuijper

    Hoi ,ik ben Fred Kuijper en heb van 1964 tot mei 1971 in Groenestein gewoond.

    Ook ik ben op zoek naar het boek van hans Koekoek.

    Wie zou mij kunnen helpen?

    Groetjes

  • brigitte kersbergen

    ik hoor het ook graag, mijn vader jan van moll heeft daar ook gezeten hij wordt oud en heeft het er vaak over, niet in details, maar heb helaas al een aantal vreselijke dingen moeten lezen……………….. wil heel graag het boek lezen

  • petry botter

    Mijn oma heeft hier met haar zusje en broertje gezeten. Allen zijn overleden (mijn tante als laatste 2 maanden geleden op 101-jarige leeftijd), maar dit was een soort van taboe waar niet over gesproken werd en het graf is ingegaan. Graag zou ik dit boekje willen hebben (al was het maar een kopie) om een beetje beeld te krijgen van de reden waarom dit zo'n groot verdriet was.

    gr

    Petry

  • Carla

    Anonymous

    Hallo

    Mijn naam is connie van de luytgaarden.

    Ik heb zelf niet in groenestein gezeten,maar helaas mijn vader wel.

    Omdat mijn vader nu zelf ook met regelmaat op forums zijn verhaal van zich af typt,ben ik toch op zoek naar kinderen van ouders die ook op groenestein hebben gezeten,waarom ik dit wil gewoon om ervaringen op te doen.Mijn vader vond het vroeger heel erg moeilijk om erover te praten en nu komt alles los en dat doet me best veel pijn.en toch ook heel fijn dat het nu zon goeie man is geworden en alles voor zijn kinderen over heeft.ik hoop dat er kinderen en of jonge volwassen zijn die graag met mij willen delen hoe hun ouders er mee omgaan.meschien kan ik mijn vader dan nog beter begrijpen.

    ik hoor graag van jullie

    liefs connie

    Hallo ik ben Carla van Geijlswijk mijn vader heeft ook in groenestein gezeten samen met zijn broertje mijn Vader heet Peter van Geijlswijk en zijn broer Wim van Geijlswijk doopnamen Petrus en Wilhelmus .

    Ze zijn beide inmiddels overleden ze hebben er omstreeks jaren 40 tm 1955 /56 gezeten precies weet ik het niet hij heeft er nooit over willen of kunnen praten een keer tegen mijn moeder dat het niet prettig was ik denk veel erger dan dat hij was vaak depressief en zijn broertje heeft op 36 jarige leeftijd zelfmoord gepleegd .

    misschien kent jou vader hun 

    Bij voorbaat dank, groetjes carla

    i

  • Abdiel

    I am overwhelmed by your post with such a nice topic. Usually I visit your blogs and get updated through the information you include but today’s blog would be the most appreciable. Well done! online dealings

  • Abdiel

    This is really very nice post you shared, i like the post, thanks for sharing.. online dealings

  • Abdiel

    Thanks for providing recent updates regarding the concern, I look forward to read more. online dealings

  • Abdiel

    This website and I conceive this internet site is really informative ! Keep on putting up! online dealings

  • Abdiel

    This post is good enough to make somebody understand this amazing thing, and I’m sure everyone will appreciate this interesting things. online dealings