wie wil mijn levensverhaal schrijven

  • Linda van Ginneken

    Ik ben Linda van Ginneken en heb in mijn leven verschrikkelijk veel meegemaakt. Eigenlijk te veel. Zit er al jaren mee in mijn hoofd hier een boek over te schrijven. Maar heb niet het geld er voor. Wanneer ik aan het schrijven begin heb ik ook de neiging alles in te korten zodat ik na enkele pagina's al klaar ben terwijl er zo veel meer is. Om kort samen te vatten.

    Ik ben op school gepest, later gebruikt door vrienden, toen (dacht ik) liefde van mijn leven tegengekomen die me jaren psychisch heeft mishandeld, 2 kinderen geboren waarvan 1 autistisch met lichte beperking, toen 2 keer kanker gehad waarvan bij de tweede keer gedacht werd dat ik het niet zou overleven, toen begonnen dromen die uit kwamen, toen mijn man ervandoor gegaan met andere vrouw, toen bijstandmoeder geworden. Wie wil me helpen.

  • Rik Thijssen

    Hoi Cynthia,

    Wow, jij hebt heel wat te verstouwen gehad in jouw leven! Misschien kan ik je wel helpen om ‘alles’ goed op papier te krijgen. Ik heb daar wel ervaring mmee en ben ook zeker geinteresseerd in jouw leven! Laat me maar iets horen, groet,

    Rik (Eindhoven)

  • Patrick

    Ik wil mijn dagboek laten publiceren

    inhoud is 16 mndn leven onder de armoede grens in Jamaica

    En kun je nagaan, het is een mess…..en leven is hard

    en is naar alle waarheid opgemaakt

    weet op dit ogenblik geen weg uit

    Wie weet iets beters?

  • lana

    hallo

    dit is mijn boek…..levensverhaal

    ik zoek een uitgever: iemand die mijn verhaal aanspreekt

    http://www.tenpages.com/manuscript/ik_hou_van_mij

  • Sharona

    Hallo

    Ik weet niet of deze site nog online is? maar probeer het toch

    Ik heb een heftige jeugd mee gemaakt en wil daar nu een boek over gaan schrijven, ik weet my god niet hoe ik daar mee moet beginnen.

    Dus ik zoek eigenlijk iemand die me kan helpen, alleen wat kost het? zitten daar koste aan verbonden? en hoe werkt dat?

    Mvg

  • Yoni

    Heyy. K ben een meisje van 14 jaar en wil graag (met behulp van 1 van jullie hoop k) een begin maken aan een boek. Het is allemaal best heftig dus ik hoop op een sireus antwoord. Groetjes. Help!!!!!

  • Maya

    Hallo

    Ik wil heel graag een boek uitgeven maar ik ben geen schrijver dus weet niet hoe.

    Misschien is er iemand die dit leest die mij hierbij wilt helpen.

    Het verhaal gaat over mij,mijn 3 dochters (waarvan 2 in leven) en mijn 7 kleinkinderen.

    Vooral over mijn kleinkinderen.

    Het verhaal begint bij mij.

    Na de geboorte van mijn eerste kindje,die na negen en een halve maand,door inschattingsfouten, dood werd geboren, brak mijn innerlijk hel los met alle gevolgen van dien.

    Gevolgen voor mijn 2 dochters, gevolgen voor mij  omgeving.

    Ik heb oa 2 zelfmoordpogingen gedaan.

    Tot op de dag van vandaag leeft die hel voort maar heb heel veel pogingen gedaan om het beter te maken voor mezelf en iedereen.

    Al een hele tijd heb ik een verlangen om hier een boek over te schrijven en ook uit te geven zodat andere mensen het kunnen lezen en er misschien iets aan hebben.

    Het belangrijkste is dat ik hoop dat alles wat  nu in mijn hoofd zit,op papier wordt vastgelegd en dat al mijn gevoel en al mijn woorden voorgoed de wereld in verdwijnen en het voor mij alleen nog maar een herinnering is.

    Bedankt voor het lezen van mijn oproep.

    groetjes Maya

  • Anja

    Goedemorgen mijn naam is Anja en ik wil heel graag mijn levensverhaal op papier zetten om andere mensen te kunnen helpen en te laten weten dat ze niet alleen staan in hetgeen zij hebben mee gemaakt of met soortgelijke gebeurtenissen ik heb hier al een hoop gelezen erover ik heb een lichte verstandelijke beperking en verlate ptss een moeder met borderline persoonlijkheidsstoornis ik zelf heb kenmerken ervan ik heb mijn leven tot aan 8 jaar geleden in tehuizen en hulpverleners bij mijn bio vader en heel wat andere plaatsen geleefd maar ik kan het zelf niet goed opschrijven want ik merk dat ik van de hak op de tak spring nu zoek ik iemand die mij kan helpen hiermee met niet al te hoge kosten ivm mijn wajong uitkering

    Voor antwoorden graag mailen naar

    anjakeijser@gmail.com

    Alvast bedankt voor het lezen liefs anja

  • Daniël

    Beste allemaal 

    ik ben Daniël en 36jr. Ik zoek iemand die mij kan helpen mijn kant van mijn verhaal te vertellen naar een hele nare gebeurtenis 3 jr geleden. 

    Ik zoek iemand die me kan helpen hier mee .

    Het gaat over de 3 baby’s gevonden in Alkmaar en Heerhugwoaard. Verder bespreek ik het liever tijdens onze gesprekken. 

    Mvg Daniël

  • Lieve

    Hallo, 

    Ik ben Lieve, 48 jaar en heb enorm veel meegemaakt de laatste 19 jaar van mijn leven.

    ik ben altijd uitgelachen omdat ik te dik was en  ben daar ook enorm mee gepest. Ik nam daarom de beslissing om een maagverkleining te laten doen. Die is zo erg mislukt dat ik nu, 19 jaar later er nog steeds de gevolgen van draag. Ik wil daarom alles wat er tot hiertoe met mij gebeurde en hoe de dokters hun verantwoordelijkheid steeds ontlopen en alle gevolgen hiervan op papier zetten in een boek om zo mensen te helpen die ook een operatie willen laten uitvoeren, die zelf misschien slechte gevolgen dragen na een operatie of die het ook net als ik psychologisch erg moeilijk hebben. Door de hoge medische kosten kan ik helaas niet betalen maar het copyright is dan wel voor ons beiden, als het goed genoeg is voor publicatie dan deelt u uiteraard mee in het succes. Ik ben jammer genoeg psychologisch zo vermoeid dat het me zelf niet lukt. Wie kan en wil me alsjeblieft helpen? Ik woon in Vlaanderen.

    Alvast mijn oprechte dank,

    Lieve

    ldeckers2@gmail.com