wie wil mijn levensverhaal schrijven

• Lena

Hallo allemaal..ik ben een vrouw van 38 .kom uit een zeer geweldadige woonwagen familie uit oss.heb ook genoeg mee gemaakt en zou graag mijn verhaal willen vast leggen in een boek .wie zou mij hier mee willen helpen .mvg lena

• Mariska

Hallo

Ik heb in mijn leven zoveel mee gemaakt,artsen zeggen dat ik hier hele boeken over kan schrijven.

Maar hoe begin je! Ok van mij afschrijven heb ik zo vaak gedaan.

Maar nee ik zou hier graag een boek over willen schrijven.

Het is een ellenlang dossier.Volgens de artsen heb ik zoveel engeltjes bij me.

Ik heb weinig geld om uit te besteden.

Het gaat mij meer om voor mezelf en mijn gezin op papier te kunnen zetten om misschien het een plek te kunnen geven en door te gaan met mijn leven en hopelijk weer te kunnen genieten van de kleine dingen.

Volgens de buitenwereld zie ik er goed uit,en zien ze niet dat ik zoveel heb mee gemaakt op medisch gebied.

Hier een korte beschrijving.

1 x dubbele longembolie tijdens zwangerschap en 2x herseninfarct en forse scheur in binnenwand halsslagader en ms diagnose en ingetrokken diagnose ms.

Trombose been met 6 bloedproppen erin en dubbele longembolie.

Zoon geboren met sinustrombose en infarcten en nier trombose.

Diagnose DVN enz.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen waar je een boek kan schrijven online en waar het niet veel geld moet kosten.

Mvg Mariska

• Louiza

beste,ben een 35 jarige vrouw  ,en zoek iemand die mijn levens verhaal mooi kan schrijven en samen kan vatten in een mooi boek,ik ben op mijn 16 jarige leeftijd uitgehuwd met mijn neef. Ik heb  dus veel meegemaakt in een huwelijk van 17 jaar lang. Ik weet zeker als z'n boek uit komt van mijn verhaal wat ik mee heb gemaakt dat het waard is voor ook veel jonge meiden. Ik hoop echt dat iemand mijn kan helpen ik wil het graag. wie help mij er bij om het mooi te verwoorden ,en een mooi boek uittegeven..

louisa

• Tonnie

Wie wil mijn levensverhaal schrijven. Behoorlijk heftig leven vanaf de geboorte tot 2019

• Sandra

ik wil graag mijn verhaal vertellen, voornamelijk om de mensen te wijzen op het gevaar wanneer je met een foute franchiser in zee gaat. Het kan je echt jarenlange ellende opleveren waarin je alles kunt verliezen. Ik lijd aan ms en heb helaas niet de energie om zelf een boek te schrijven. Wie wilt mij helpen?

• R

Ik ben op ,zoek naar iemand die samen met mij mijn levens verhaal wilt schrijven sinds mij leven als kleine jongen die geboren is met drugs in achter tuin geweld moord en me leven lang tot nog steeds me ex die zelf mooier pleegd me kids die van me af genomen zijn hoe justitie vieze spelletjes speelt jaren in gevangenis met de grootste criminelen grote drugs baronnen van uit Colombia tot bolletjes slimmer over vallers heb er heel lang over na gedacht want velen zullen het niet leuk vinden kort om hoe ik het althans tot nu toe heb overleefd in een wereld vol ellende en pijn verdriet van de vavelas tot 37 jaar lang ellende zeer weinig goeden herinneringen en hoe de crime me blijft trekken ongeacht wat blijf mijn verleden mij achter volgen en zijn de oorzaak van me acties

• R

Ik ben op zoek naar iemand die mijn verhaal kan horen en op schrijven ben geboren met drugs in de achter tuin /moord in nl en buiten land ,heb het leven van de straat geleefd in Rotterdam Amsterdam denhaag Utrecht Curaçao Aruba Colombia Venezuela tot mensen smokkel van uit Turkije tot de zelf doding van me ex en nog steeds ben ik in strijd me de samenleving en beleving me jaren in de gevangenis met de grootste van dit land zo als dino sorel Josef Mbara (oorlog misdadiger) rayan Peters Eddy sent en nog een paar tot aan grote drugs baronnen in Colombia en contrabande tot bolletjes slikker en slikkers ook velen die dood zijn met de tijd in deze strijd nog veel meer het is zo ver dat ik me er over heen gezet heb en de moed er voor heb gekregen ben jij de persoon die deze spanning op papier wilt zetten aub laat me weten dit verhaal moet er uit

Post was bewerkt op 24-06-2020 01:57 door R

• Rosita

Hallo! Graag wil ik beginnen te schrijven over mijn levenverhaal met PTSS die is ontstaan na enkele traumatische gebeurtenissen. Wie wil en kan mij hierbij helpen? Alvast hartelijk dank!

• Lilian

Goedendag ,

Ik ben begonnen met het opschrijven van mijn levensverhaal

Ik vorder er maar niet mee, onder andere omdat ik het moeilijk vind om het allemaal op te schrijven en zeer kritisch ben over de kwaliteit.

Voor mij is het belangrijk om mijn levensverhaal daadwerkelijk af te schrijven ,in boekvorm te zetten, zodat mijn kleinkinderen weten waar ik vandaan kom, wie ik ben en hoe dit alles mij gevormd heeft.

Wat ook belangrijk is dat ze moeten weten dat ik door hulp van lieve mensen geholpen ben.

Mijn vraag is wie o wie zou mij kunnen helpen met schrijven van  mijn verhaal, heb al heel wat op papier.

Lieve groeten, Lilian

• Royalbiker

Royalbiker is al 2 jaar bezig met een boek verslag over mijn levens verhaal - nu zoek ik iemand die mij kan helpen het tot een boek te verwerken .Ben gepensioneerd en heb helaas niet veel te besteden.

Zegertvaneijl49@outlook.com