Het groenestein syndroom

  • Suzanne

    Is er iemand toevallig in het bezit van het Groenestein Syndroom van Hans Koekoek? Ben al een tijd op zoek naar dit boekje voor iemand die in dit tehuis heeft gewoond….

  • christien boudewijn

    hoi, ik lees net je oproepje, toevallig ben ik ook op zoek naar dit boekje voor een vriendin, waarvan broer en zussen op groenestein hebben gezeten, heb jij veel reacties gehad of weet je misschien een adres waar ik het kan krijgen, groetjes christien

  • koos

    Ik heb het boekje.“het Groenestein syndroom.”

    mail me voor bijzonderheden,

  • Esther

    Hoi Koos

    Heb jij het boekje nog? Ik ben er ook op zoek naar.

    Zou je mij kunnen hierover kunnen mailen?

    groetjes

    Esther

  • joop van den elzen

    jaaa ik heb ook op Huize Groenestein gezeten, Loosduinseweg 529, van 1950 tot 1959…

  • connie van de luytgaarden

    Hallo

    Mijn naam is connie van de luytgaarden.

    Ik heb zelf niet in groenestein gezeten,maar helaas mijn vader wel.

    Omdat mijn vader nu zelf ook met regelmaat op forums zijn verhaal van zich af typt,ben ik toch op zoek naar kinderen van ouders die ook op groenestein hebben gezeten,waarom ik dit wil gewoon om ervaringen op te doen.Mijn vader vond het vroeger heel erg moeilijk om erover te praten en nu komt alles los en dat doet me best veel pijn.en toch ook heel fijn dat het nu zon goeie man is geworden en alles voor zijn kinderen over heeft.ik hoop dat er kinderen en of jonge volwassen zijn die graag met mij willen delen hoe hun ouders er mee omgaan.meschien kan ik mijn vader dan nog beter begrijpen.

    ik hoor graag van jullie

    liefs connie

  • Wil van der Ploeg

    Ik wil graag het boekje downloaden van het Groenestein syndroom.

    Mijn moeder heeft daar gezeten em ik wil daar graag meer over weten.

    Bij voorbaat dank,

    Met vriendelijke groet,

    Wil van der Ploeg

  • Loekie

    Hallo Koos,

    Ik ben druk aan het googelen om meer te weten te komen over Groenestein (en het verblijf van mijn vader in de oorlogsjaren daar).

    Hij heeft er nooit veel over los gelaten. Toevallig kwam ik jouw berichtje tegen. Ik ben benieuwd of jij nog beschikt over een kopie van het boekje Het Groenestein Syndroom. Ik zou het graag willen lezen om meer over mijn vader en mijn opvoeding te kunnen begrijpen. Mochten er kosten zijn, dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Loekie

  • Wendy Bakker

    Mijn oma heeft ook in Groenestein gezeten tijdens de oorlog. Ik heb van kleins af aan al flarden van haar ervaringen gehoord. Maar het hele verhaal is niet makkelijk te krijgen, omdat ze toch vooral in een aantal vervelende ervaringen blijft hangen.

    Vandaag dacht ik, waarom ga ik niet even op internet zoeken. Nu is ze er nog en kan ik er misschien nog met haar over praten.

    Het is echter moeilijk om op internet hier iets over te vinden, dus zou het boek wel handig zijn. Zou ik hier ook een kopie o.i.d. van kunnen krijgen?

    Ik hoor het graag.

    Groet, Wendy

  • bj posthuma

    Hallo ik zoek het boekje het groenestein syndroom.

    ik heb re een goede prijs voor over.groetjes berry.